دروازه‌بان خارجي پرسپوليس در تهران است؟


مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود پرسپوليسي‌ها با گزينه خارجي خود به توافق رسيده و تنها در انتظار مجوز سازمان ليگ براي استخدام مجدد دروازه‌بان‌هاي خارجي هستند


باشگاه پرسپوليس به دنبال استخدام يك دروازه‌بان جديد است با توجه به رابطه نه چندان خوب بين دايي و معمارزاده قرمزها به دليل احتمال بسيار زياد حضور در ليگ قهرمانان فصل بعد از همين حالا به فكر تقويت تيم خود هستند و حبيب كاشاني مذاكرات غيررسمي خود را با بازيكن مختلف آغاز كرده است.


در مورد صحت كامل اين خبر با مسئولان پرسپوليس تماس گرفتيم، اما آنها آنرا تائید نکردند

پاسخ رحمتي به پيغام كاشاني: 900 ميليون مي‌گيريم و مي‌آيم

 

 

اگر قرار باشد نام يك بازيكن را عنوان موثرترين در قهرماني سپاهان نام برد، بدون ترديد سيدمهدي رحمتي اولين گزينه‌اي است كه به ذهن ما مي‌آيد. البته ممكن است شما نظر ديگري داشته باشيد و عمادرضا و ابراهيم توره را به عنوان موثرترين انتخاب كنيد، اما اگر به خاطر داشته باشيد كه رحمتي در دو بازي تأثيرگذار اين فصل مقابل استقلال و پرسپوليس به تنهايي ضامن شش امتيازي شد كه سپاهان به دست آورد حتماً‌ با ما هم هم عقيده مي‌شويد كه دروزاه‌بان اول تيم ملي مرد شماره يك قهرماني سپاهان بوده است.


قرارداد 666 ميليون توماني
مهدي رحمتي در فصلي كه به پايان خواهد رسيد، عنوان گران‌ترين بازيكن فصل را به خود اختصاص داده است. او با قراردادي معادل 444 ميليون تومان از مس به سپاهان رفت. قراردادي كه با بندهاي حرفه‌اي اين دروازه‌بان خوش‌نقش و پاداش‌هاي احتمالي رقم آن به 666 ميليون تومان مي‌رسيد. در مورد رحمتي نكته اين است كه او هيچ ابايي از اعلام اين مسأله كه هر جا پول بهتري به او بدهد در آن تيم بازي مي‌كند ندارد.


رحمتي به واسطه پيشنهاد خوب سپاهان به اين تيم پيوست و حالا در صورت ترك سپاهان بخشي از قرارداد قبلي خود(100 ميليون) را بايد به سپاهاني‌ها پس بدهد و با در نظر گرفتن ماليات و … رقمي كه براي او مي‌صرفد همين 900 ميليوني است كه اگر با پيشنهاد مثبت پرسپوليس مواجه مي‌شد، ركوردي تازه در فوتبال ايران خلق مي‌كرد. اكنش كاشاني


طبيعتاً‌ باشگاه پرسپوليس بودجه پرداخت چنين هزينه‌هايي را ندارد و بنابراين موضوع پيوستن رحمتي به پرسپوليس منتفي است
.

در این رابطه نیز حبیب کاشانی در تمرین امروز پرسپولیس هر گونه مذاکره با رحمتی را تکذیب کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)