مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرد گمانه زنی رسانه ها در خصوص لیست خرید این تیم مورد تایید باشگاه نیست و نقل و انتقالات پرسپولیس به طور رسمی اعلام خواهد شد.

 

* عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم قرارداد 2 ساله ای با باشگاه پیکان تهران امضا کرد و از توافق برای حضور 13 بازیکن لیگ یکی در ایران باشگاه خبر داد.

گواردیولا وطنی مدعی شد سقف قرارداد را برای حضور در پیکان رعایت کرده است.

 

* مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از روشن شدن تکلیف سرمربیگری این تیم در جلسه روز پنجشنبه هیئت مدیره باشگاه خبر داد.

 

* سخنگوی باشگاه مس کرمان از منتفی شدن حضور امیر قلعه نوعی روی نیمکت این تیم خبر داد و از ابراهیم قاسم پور به عنوان یکی از گزینه های هدایت مس نام برد.

 

* حسین ماهینی مدافع ملی پوش ذوب آهن اصفهان در صفحه شخصی خود در یک شبکه اجتماعی از هواداران این تیم اصفهانی خداحافظی و خبر قطع همکاری خود را با ذوب آهن اعلام کرد.

* مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: قلعه نوعی برنامه هایش را برای فصل آینده به ما ارائه کرده اما حق دارد با هر باشگاهی مذاکره کند.

 

* میشائیل هنکه مربی آلمانی استقلال که پیش از این گفته بود قصد دارد در دومین سال قراردادش با این باشگاه همکاری کند اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن مالیات قراردادش از سوی باشگاه استقلال ممنوع الخروج شده و در اولین فرصت ایران را ترک خواهد کرد.

* قاسم حدادی فر که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز پیوسته بود با پایان یافتن قراردادش باید به ذوب آهن اصفهان برگردد.

 

* باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرد گمانه زنی رسانه ها در خصوص لیست خرید این تیم مورد تایید باشگاه نیست و نقل و انتقالات پرسپولیس به طور رسمی اعلام خواهد شد.

 

* باشگاه تراکتورسازی تبریز از قرارداد احسان حاج صفی، مرتضی اسدی، ابراهیم زاده، محسن فروزان و عقیل اعتمادی برای فصل آینده خبر داد.

* فلاویو لوپز بهترین گلزن تراکتورسازی در لیگ یازدهم قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. همچنین مسئولان این باشگاه تبریزی از تمدید قرارداد رودریگو توزی دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی طی روزهای آینده خبر می دهند.

 

* ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس و رکورددار هت تریک در لیگ یازدهم گفت: هفته آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس را انجام می دهم.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی/ استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)