رویانیان برای متسو زمان می خرد؟

مرجع خبری پرسپولیس : خبر بازگشت احتمالی علی پروین به نیمکت پرسپولیس شب گذشته خواب را از چشمان هواداران پرسپولیس ربود !


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از آنکه محمد رویانیان شب گذشته اعلام کرد اگر سرمربی خارجی نیاید علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود، موجی از ناباوری و سرخوردگی در میان هواداران پرسپولیس ایجاد شد.

 

بسیاری از اهالی فوتبال و رسانه البته اعتقاد دارند این اظهارات رویانیان ترفندی است برای نشاندن برونو متسو فرانسوی روی نیمکت پرسپولیس.

 

نظرسنجی سایت رسمی باشگاه از همان روز اول 2 گزینه داشت، برونو متسو فرانسوی و مربی ایرانی که در این میان هواداران پرسپولیس از میان این 2 به ناچار گزینه فرانسوی را برگزیدند تا جایی که متسو بیش از 70 درصد از آراء را کسب کرد.


با این حال زمانی که نام مانوئل خوزه و گابریل کالدرون به عنوان دیگر گزینه های هدایت سرخپوشان مطرح شد ورق برگشت. رای قاطع هواداران به انتخاب یکی از این 2 گزینه (بیش از 80 درصد آراء تا زمان نمایش عمومی نتایج) و موجی که علیه مربی فرانسوی ایجاد شد برنامه های رویانیان را به کلی به هم ریخت.


عدم توافق با خوزه و کالدرون به دلیل پیشنهادات مالی خارج از توان باشگاه موجب شد تا رویانیان چاره ای برای برون رفت از این اوضاع بیندیشد. اهالی فوتبال اعتقاد دارند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پیش کشیدن بحث حضور علی پروین روی نیمکت پرسپولیس قصد دارد افکار عمومی را برای سپردن سکان هدایت سرخ ها به برونو متسو فرانسوی آماده کند چرا که در این میان هیچکس از گزینه متسو به سود علی پروین نخواهد گذشت!


در مقابل آن هایی که اعتقاد دارند همه این مباحث یک بازی تبلیغاتی بود برای بازگشت علی پروین به نیمکت سرخ ها که، خود مدیر راهبری هم البته نقش تعیین کننده ای در هدایت آن داشت.


با همه این تفاسیر اما به نظر می رسد رویانیان با اظهارات شب گذشته اش وارد یک بازی 2 سر باخت شده است. با اینکه قریب به اتفاق هواداران امروز به حضور برونو متسو روی نیمکت تیمشان به جای علی پروین راضی هستند اما شرایط برای مدیر راهبری سرخ ها به گونه دیگری است!


مدیر راهبری سرخ ها که پس از سال ها خانه نشینی و دلتنگی برای روزهای حضورش روی نیمکت پرسپولیس امروز آستین ها را برای بازگشت دوباره بالا زده، حتی در صورت حضور متسو یک خطر بالقوه برای این تیم محسوب می شود!


هر چند از روز اول هم شنیده می شد متسو فرانسوی گزینه علی پروین برای سرخپوشان است اما چه کسی باور می کند با وضعیت کنونی حتی همین برونو متسو در صورت نشستن روی نیمکت پرسپولیس از دخالت های پروین در امان بماند؟


علاوه بر این اگر حضور پروین روی نیمکت پرسپولیس جدی باشد، چه سرنوشتی برای تیم پرستاره رویانیان قابل پیش بینی است؟ آیا پروین آخرین حضورش را روی نیمکت سرخپوشان مقابل پاس تهران به بوته فراموشی سپرده است؟ آیا با تکرار دوباره چنین فاجعه ای یا حتی مشابه آنچه برای استیل آذین رقم خود، چیزی از عنوان اسطوره تحت نام پروین باقی خواهد ماند؟ یا اساسا می توان امید داشت پروین که روزهای برش حرف ها و تاکتیک هایش یک دهه پیش به پایان رسیده این کشتی طوفان زده را به ساحل آرامش هدایت کند؟


پویا نوایی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)