مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مانوئل ژوزه برای ساختن پرسپولیس دلخواهش 2 سال زمان می خواهد.

 

حسین کلانی که این روزها برای ملاقات با خانواده اش در خارج از کشور به سر می برد در گفت و گو با یکی از رسانه های پارسی زبان گفت: مانوئل ژوزه یک مربی بزرگ و بین المللی است و امیدوارم موفقیت هایش در الاهلی را در پرسپولیس هم تکرار کند.

 

 

وی افزود: او یک مربی کاربلد و حرفه ای است که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

 

کلانی با اشاره به حضور محسن عاشوری در کادرفنی مانوئل ژوزه گفت: این موضوع قطعا لازم است اما باید عاشوری اختیارات لازم را داشته باشد چون بدون اختیار نمی تواند به ژوزه مشاوره لازم را بدهد.

 

کلانی در خصوص شایعاتی که این روزها در خصوص دستمزد ژوزه مطرح می شود، ادامه داد: دستمزد مانوئل با توجه به کارنامه و شهرتی که دارد معقول است و باید پرسپولیس را 2 سال به او سپرد تا تیم مورد نظرش را بسازد.

 

کلانی در خصوص نقش رویانیان و زارع در موفقیت های احتمالی پرسپولیس گفت: سردار رویانیان و زارع هر 2 به کارشان علاقه دارند و به دنبال ساختن زیرساخت ها و رساندن پرسپولیس به درجه یک تیم حرفه ای و بین المللی هستند. این حرف را از این جهت می زنم که، در مدت زمانی که در کنار این عزیزان بودم از نزدیک تلاش های آن ها را برای رسیدن به این هدف مشاهده کردم.

 

کلانی در پایان از هواداران پرسپولیس خواست با صبر و حوصله به کادرفنی و بازیکنان جدید پرسپولیس فرصت بدهند تا این تیم را به جایگاه اصلی و واقعی خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)