مرجع خبری پرسپولیس : دستمزدی که نکونام در صورت پیوستن به استقلال از این تیم خواهد گرفت، 2 برابر اوساسونا است!

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جواد نكونام قرار است قرارداد خود را با آبي ها نهايي كند و اعلام شده است كه اين قرارداد كاملا به نفع جواد نكونام است زيرا اين بازيكن با شرايط مناسبي در اوساسونا روبرو نشد.

 

از سوي مسئولان اين تيم به وي اعلام شد كه دستمزدش را كاهش دهد تا بتواند در اين تيم به فوتبال خود ادامه دهد زيرا شرايط باشگاه اسپانيايي براي ماندن نكونام شرايط ايده الي كه مورد نظر اين بازيكن است نخواهد بود و نكونام بايد از مواضع خود كوتاه بيايد و در غير اين صورت بايد اوساسونا را ترك كند.

 

شايان ذكر است، اين اتفاق كه نكونام در نهايت تصميم به جدايي از جمع اوساسونا گرفت در حالي براي وي رخ داد كه دستمزد وي كه قرار است از آبي ها دريافت كند دو برابر اوساسوناست و مسئولان تيم اسپانيايي شرايط پرداخت مبلغ مورد نظر و قابل  توجهي را به هافبك تيم ملي ايران نداشتند.

 

از طرفي اعلام شده است كه باشگاه اسپانيايي براي صدور رضايت نكونام مبلغ قابل توجهي را درخواست كرده است و مبالغ عنوان شده شايعه است زيرا مسئولان اين تيم بدليل اينكه تمايل زيادي به حضور جواد نكونام نداشتد براي رضايتنامه اش نيز مبلغ قابل توجهي را دريافت نكردند تا اين جدايي با توافقات لازم صورت بپذيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)