مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان می توانستند در بازی دیروز با 2 گل استقلال را شکست بدهند.

 

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس تهران گفت: پيش از بازي دربي پيش بيني مي كردم كه پرسپوليس براي ارتقا شرايط روحي و رواني خود به ميدان مي رود زيرا دو تيم از نظر بار فني در يك سطح بودند و مسائل حاشيه اي حرف اول را در اين ديدار مي زد.

 

اما معتقدم كه پرسپوليس با نتايجي كه از بازيهاي قبل خود كسب كرده بود بايد براي پيروزي در برابر استقلال به ميدان مي رفت چرا كه اين بازي حكم يك ديدار فينال را براي سرخپوشان پايتخت را داشت كه بايد براي مرگ و زندگي تلاش مي كردند.

 

آشتياني اظهار داشت: به نظر من هر دو تيم با هدف کسب سه امتياز گام برمي داشتند البته نبايد كتمان كنيم كه بازيكنان سرخپوش دربي نسبت به آبي پوشان دوندگي، فداكاري و جنگندگي بيشتري را داشتند و چند شانس خوب گلزني را هم به سادگي از دست دادند اما در مقابل بازيكنان امير قلعه نوعي كم كار و كم خطر ظاهر شدند و پرسپوليس مي توانست با دو گل بر استقلال چيره شود.

 

وي تصريح كرد: بازيكنان سرخابي ليگ برتر در حد پولي كه دريافت مي كنند، بازي خوبي را به نمايش نمي گذارند البته علت اين موضوع حضور بازيكنان نامي و بزرگي است كه هر دو تيم حضور دارند و از فوتبال اشباع شده اند و ديگر شجاعت و جسارت يك بازيكن جوان را كه براي كسب شهرت تلاش مي كند را ندارند و قدرت ريسك آنها پايين تر از جواناني است كه در تيم هاي فجر شهيد سپاسي شيراز ، راه آهن شهر ري و پيكان حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)