مرجع خبری پرسپولیس : چهارشنبه‌شب و 24 ساعت قبل از ديدار پرسپوليس – اينتراخت‌فرانكفورت بود كه سرخ‌ها با توجه به جلسه‌شان با مسوول برگزاري بازي‌ها، اعلام كردند كه در تورنمنت آنتاليا شركت نمي‌كنند.

 

ماجرا از اين قرار بود كه با توجه به مذاكرات انجام شده، قرار بود تا سرخ‌ها يك روز قبل از اين بازي‌ها و شروع تورنمنت آنتاليا مبلغ 20 هزار يورو از شركت برگزاركننده دريافت كنند، ولي پس از مذاكره با طرف قرارداد بود كه همه‌چيز به هم ريخت.

 

پرسپوليسي‌ها كه گويا چندان به افراد طرف قراردادشان اعتماد ندارند، از شركت برگزاركننده 20 هزار يورو پول نقد مي‌خواستند و اين در حالي بود كه شركت طرف قرارداد قصد داشت تا اين مبلغ را به حساب بانكي سرخ‌ها واريز كند.

 

پس از دلخوري پرسپوليسي‌ها و تهديد آنها در مورد عدم‌حضور در تورنمنت آنتاليا بود كه قرار شد مسوولان باشگاه ضمن تماس تلفني با حبيب كاشاني در تهران با سرپرست باشگاه در اين مورد مشورت كنند. پس از مشورت با كاشاني، پرسپوليسي‌ها اعلام كردند كه فقط پول نقد را قبول مي‌كنند و به شركت طرف قرارداد هم اعلام كردند كه تا ظهر روز بازي منتظر دريافت اين مبلغ هستند.

 

به هر حال پس از كش و قوس‌هاي فراوان، ظهر روز بازي (پنجشنبه) و پيش از صرف ناهار بود كه مسوولان برگزاركننده بازي‌ها در هتل تايتانيك حاضر شدند و 20 هزار يورو پول نقد به مسوولان باشگاه پرسپوليس پرداخت كردند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)