خبرگزاری پرسپولیس : اولین باخت تیم ملی به لبنان در سایت فدراسیون جهانی فوتبال ، فیفا نیز بازتاب داشت.

 

درست زمانی که مسئولان شبکه سه با پخش با تاخیر بازی منتظر بودند تا معجزه ای رخ دهد و بازی تمام شده را مساوی کنیم(!) ، باخت تیم ملی از چشم گزارشگران سایت فیفا نیز دور نماند.

این سایت در گزارش خود درباره بازی تیم های ایران و لبنان در مطلبی با عنوان “برد تاریخی لبنان برابر ایران” نوشت:«تیم لبنان برای اولین بار برابر یکی از غول های قاره به برتری دست پیدا کرد تا  امیدها برای خلق یک شگفتی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 را افزایش دهد.»

سایت فیفا در ادامه آورد: «لبنان پس از برگزاری 4 بازی از 8 بازی خود با 4 امتیاز در کنار ایران و قطر قرار گرفته و با سه امتیاز کمتر پایین تر از کره جنوبی قرار دارد با وجود اینکه یک بازی بیشتر از ایران و کره انجام داده است.»

حال پس از این نمایش ضعیف تیم ملی باید پرسید وقتی 20 روز تمام مسابقات لیگ تعطیل می شود و تیم ملی به اردو می رود تا برای اولین بار در تاریخ به لبنان ببازد چه لزومی به تشکیل اردوی 20 روزه است؟می توان از مسابقه انصراف داد و خیلی شیک سه بر صفر بازنده شد یا در نهایت همان شب مسابقه تیم را جمع کنیم و برویم به تیم 124 رده بندی فیفا ببازیم.

تازه آقایان این اردوهای 20 روزه گاه و بی گاه هم برایشان کفایت نمی کند و می خواهند جام حذفی را تعطیل کنند تا در باختن هماهنگ تر شوند و احیانا با معجزه ای فرازمینی راهی جام جهانی شوند. فقط می خواهند به جام جهانی بروند و جام های موجود را تعطیل می کنند ، خدا را شکر که قصد قهرمانی در جهان را ندارند وگرنه معلوم نبود کسی در کشور اجازه نفس کشیدن پیدا می کرد یا نه!

یکی از کاربران لبنانی سایت فیفا ذیل خبر پیروزی تیم کشورش برابر ایران نوشته است  «همیشه به لبنانی بودن خودم افتخار می کنم ، رضا عنتز زیدان ماست، عباس حسن بوفون ماست! » . زیدان و بوفون های ما کجا هستند؟!

* حسن مهدوی

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)