سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت:در 20 دقیقه اول مسابقه به هم ریخته بودیم که علتش عدم خودباوری بازیکنان بود.

فارس از بندرعباس، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: در 20 دقیقه اول بازی به هم ریخته بودیم که دلیلش عدم خود باوری بازیکنان بود. اما بعداز اینکه خودشان را پیدا کردند کنترل بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: اگر بازی یک گل داشت تماشاگران مسابقه زیباتری را می‌دیدند. ما بازیکنان کلیدی پرسپولیس را از کار انداختیم. به طوری که مجبور به تعویض یکی از بازیکنان کلیدی خود شدند. بازیکنان آلومینیوم هیچ چیز از بازیکنان تیم‌های بزرگ کم ندارند و فقط از نظر روحی مشکلاتی داشتند و آن هم خودباوری بود.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با اشاره به مصدومیت دروازه‌بان تیمش گفت: تعویض اجباری دروازه‌بان دست ما را برای تعویض سوم بست. حق مردم این بود که پیروز شویم و هواداران آلومینیوم شاد به خانه‌هایشان بروند. با نمایش خوبی که بازیکنانم امروز ارائه کردند، بیش از گذشته به بقای آلومینیوم در لیگ امیدوار شدم.

پرویز مظلومی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید AFC ظاهرا دستور داده فوتبال ما 14 تیمی شود، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند برای ما قانون تعیین کند. ما مختصات فوتبال خودمان را داریم حتی به لیگ 16 تیمی هم معترض هستیم. فوتبال ایران آنقدر کیفیت دارد که 18 تیم را در لیگ برتر راه بدهد. اگر تعداد تیم‌ها کم شود، حق شهرستان‌ها ضایع می‌شود.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه در بازی امروز گفت: من در طول عمر مربی‌گری‌ام چنین جمعیت پرشوری را ندیده بودم که خیلی منظم تیم‌شان را تشویق می‌کردند. اگر هم اشتباهی از سوی چند نفر انجام شده، نباید این مسئله را به کل تماشاگران عمومیت داد.

مظلومی درباره داوری احمد صالحی در بازی امروز گفت: من هیچ گاه به داوری اعتراض نکرده و نمی‌کنم. وظیفه من هدایت تیم است و به دنبال حاشیه و جنجال نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)