استقلالی‌ها می‌گویند خوب بازی کردیم! پس اگر بد بودند حتما 20 تا گل می‌خوردند!

 پرویز مظلومی بعد از 4گله شدن در داربی از همه طرف مورد انتقاد قرار گرفت. فقط مانده بود ابراهیم تهامی به او گیر بدهد که داد! گفتگوی جالب و ویژه تهامی را بخوانید. او مربی استقلال اهواز است ولی ظاهرا استقلال تهران را هم تیم خودش می داند.

 

درباره بازی مقابل پرسپولیس صحبت کنید.

من مطمئنم بازی خیلی خوبی می‌شود. تیم در این هفته‌های اخیر خوب بازی کرده و پرسپولیس هم از اول فصل همان‌طور که گفتم زیبا بازی می‌کند. سعی می‌کنیم از این بازی امتیاز بگیریم.

 

عملکرد مظلومی را در داربی چطور دیدید؟

پرویز مظلومی واقعا ضعیف کار کرد و من تعجب می‌کنم چرا دستیارانش به او کمک نکردند و مشورت ندادند. عجیب است که آقای صالح متوجه ضعف در سمت چپ نشد. تعویض‌هایی که آقای مظلومی داشت، فاجعه بود. به عنوان مثال نباید خسرو حیدری را تعویض می‌کرد و یا برهانی را فیکس بازی می‌داد.

 

آیا شنیده‌اید که آقای مظلومی گفته که به خاطر لیدرها، برهانی را فیکس بازی داد؟

برای مظلومی متاسفم، مربی نباید اجازه بدهد کسی در کارش دخالت کند. یکی از دلایلی که من نمی‌توانم سرمربی تیمی شوم به خاطر این است که اجازه نمی‌دهم دلالان برای تیم من تصمیم بگیرد.

 

در زمانی که بازی می‌کردید، مقابل پرسپولیس خیلی خوب بودید.

من خودم تنهایی پرسپولیس را شکست می‌دادم؛ نه این پرسپولیس، پرسپولیسی که 11 ملی‌پوش خوب داشت. جالب است که حالا استقلالی‌ها می‌گویند خوب بازی کردیم. خوب بازی کردند 4‌ تا خوردند؛ اگر بد بودند حتما 20 تا گل می‌خوردند. ما یک 4 داشتیم که آن هم آقای مظلومی از ما گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)