مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از كودكي آرزو داشتم روزي پيراهن پرسپوليس را بر تن كنم.

مجتبي زارعي اظهار داشت: پرسپوليس تيم محبوب و پرطرفداري در ايران و آسيا است. من از كودكي دوست داشتم يك روز پيراهن اين تيم را بپوشم. با پيشنهادات خوبي در فصل جاري مواجه شدم كه همه را به خاطر پرسپوليس رد كردم.
وي افزود: به عشق پرسپوليس به اين تيم آمدم و از بچگي يعني حدود 20 سال پيش آرزو مي‌كردم به اين تيم بيايم. برادر، پدر و خانواده من همه پرسپوليسي‌ هستند و آنها به من توصيه كردند كه به عشق مردم اين تصميم را بگيرم.
مهاجم فصل گذشته راه‌آهن در خصوص احتمال آقاي گلي‌اش در ليگ برتر عنوان كرد: با هدف آقاي گلي به پرسپوليس آمدم. البته براي من مهم موفقيت پرسپوليس در درجه اول است و من آمده‌ام كه به اين تيم كمك كنم.
زارعي ادامه داد: با بازيكنان خوبي در پرسپوليس بايد رقابت كنم و از اين كار ترسي ندارم چون انگيزه لازم را در خودم ديدم. من در راه‌آهن 13 گل زدم و 7 پنالتي را براي تيمم گرفتم و حالا در پرسپوليس به دنبال تكرار همين هدف هستم.
بازيكن جديد پرسپوليس يادآور شد: مي‌خواهم در ليگ نهم متفاوت‌تر نسبت به راه‌آهن باشم. در اين راه اميدوارم بازيكنان و هواداران پرسپوليس به من كمك كند. من ياد گرفته‌ام كه حقم را از زمين بگيرم و به حاشيه كاري نداشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)