پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ با اعلام اینکه روز سه شنبه در خصوص زمان برگزاری فینال جام حذفی تصمیم گیری خواهد شد گفت: مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تا بیستم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش پرسپولیس نیوز ، مهدی تاج در گفتگو با برنامه نود افزود: فردا جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و طی آن در خصوص زمان برگزاری هفته های سی و سوم و سی چهارم لیگ برتر و فینال جام حذفی تصمیم گیری خواهیم کرد. قطعا تمام مسابقات تا بیستم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید و تلاش داریم تا جام حذفی زودتر از لیگ برتر به پایان برسد.

وی ادامه داد: بر خلاف اعلام برخی رسانه ها که گفته اند بازی رفت و برگشت خواهد بود طبق آیین نامه مسابقه فینال تک بازی برگزار خواهد شد و چند احتمال در خصوص آن وجود دارد. اول اینکه دو تیم بر سر برگزاری یک استادیوم قابل قبول در کشور به تفاهم برسند که با توجه به تجربه های موجود من بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. اگر این اتفاق هم نیفتد ما بین دو تیم قرعه کشی خواهیم کرد و میزبان را معرفی می کنیم.

تاج در خصوص اینکه در این جلسه در خصوص مکان برگزاری بازی هم تصمیم گیری خواهد شد یا خیر گفت: جلسه فردا فقط مربوط به تعیین زمان بازی است و تصمیمی در خصوص مکان بازی گرفته نخواهد شد و طبق آیین نامه در ادامه تیم ها باید خودشان در خصوص مکان بازی به توافق برسند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)