مرجع خبری پرسپولیس : داور ديدار پرسپوليس و پيكان قزوين گفت: من بر اساس قوانين داوري قضاوت مي‌كنم و وقتي پرسپوليس 20 گل نمي‌زند نمي‌توانم پنالتي بگيرم.

محمود رفيعي عنوان كرد: در مسابقه پرسپوليس و پيكان هيچ مشكلي در ميدان مسابقه نداشتم و تمامي تصميم‌هايم درست بود. فقط يكي از گل‌هاي پرسپوليس با تشخيص كمك داور مردود شد. فروغي معتقد بود توپ پيش از ارسال بر روي دروازه اوت شده بود.
وي ادامه داد: در اين صحنه نمي‌توان از روي تصاوير تلويزيوني قضاوت كرد اما قطعا تشخيص ايشان درست بوده زيرا كمك داور بر روي خط ايستاده بود.
رفيعي تصريح كرد: در اين مسابقه يكي از بهترين قضاوت‌هايم را انجام دادم و روز خوب من در داوري بود. شايد اين مسئله از دستم در رفته باشد اما پس از بازبيني فيلم مسابقه هم فهميدم تصميماتي كه گرفته ام درست بوده است.
اين داور در مورد خطاي پنالتي كه به نفع پرسپوليس گرفته نشد عنوان كرد: به غير از يكي از كارشناسان داوري كه معتقد بود اين صحنه پنالتي است ساير كارشناسان داوري تصميم من را تائيد كردند. نظر اين كارشناس هم براي من محترم است اما آن توپ نمي‌توانست پنالتي باشد.

رفيعي با اشاره به قضاوت‌ گذشته اش در ديدار شاهين بوشهر و تراكتورسازي‌ گفت: در آن مسابقه تمام تصميماتم درست بود اما به جاي آن كه پس از اعلام پنالتي به دروازه بان تراكتوسازي كارت قرمز نشان دهم كار زرد دادم، بنابراين آن اشتباه را پذيرفتم. داوران نمي‌توانند خود را گول بزنند.
داور ديدار پرسپوليس و پيكان در مورد نامه اعتراض پرسپوليس و اين كه كرانچار گفته اميدوارم داور شب راحت بخوابد؛‌ اظهار داشت: اگر پرسپوليس 20 يا 30 گل نمي‌زند من كه نبايد براي اين تيم پنالتي بگيرم. من بر اساس قوانين داوري قضاوت مي‌كنم و وجدانم كاملا راحت است. ناظر داوري مسابقه هم قضاوتم را تائيد كرد. ضمن اين كه در نهايت فيلم مسابقه در فدراسيون بازبيني مي‌شود. باز هم مي‌گويم قضاوت در اين روز خوب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)