مبلغ ذکرشده در بند جدايي زودهنگام رونالدو 1ميليارد يورو است ولي سران رئال اگر نتوانند مشکل ناراحتي او را حل کنند، ممکن است او را به يک پنجم اين مبلغ به فروش برسانند .

در صورتي که نتوانند مشکل کنوني کريستيانو رونالدو را حل کنند، ممکن است او را به قيمت 200 ميليون يورو به فروش رسانند.

به گزارش گل،اين ستاره پرتغالي يازده روز پيش و در جريان ديدار تيمش مقابل گرانادا، بعد از گلزني شادي نکرد و در پايان مسابقه اعلام کرد که ناراحت است و سران باشگاه از ناراحتي اش خبر دارند.

کريس يکي از 17 بازيکني بود که روز چهارشنبه و بعد از برگزاري بازي هاي ملي به تمرينات رئال بازگشت و با بازگشت او شايعات درمورد آينده اش قوت گرفت. رونالدو اولين بازيکني بود که وارد کمپ تمريني شد و دو ساعت زودتر به کمپ تمريني آمده و گويا با مورينيو صحبت هايي کرد. شنيده مي شود که او امروز هم با فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي جلسه دارد.

سران باشگاه مادريدي تمايل زيادي دارند تا با حل اين مشکل، رونالدو را در تيمشان نگاه دارند و از همين رو در روزهاي پيش رو روند مذاکرات ادامه خواهد داشت.

خود رونالدو هم در روزهاي اخير اعلام کرده که نارضايتي اش ريشه مالي ندارد و مربوط به تمديد قرارداد يا افزايش دستمزدش نيست ولي شنيده مي شود که بهانه گيري هاي رونالدو براي بهبود مبلغ دستمزدش است.

کريس در حال حاضر سالانه 10 ميليون يورو دريافت مي کند و اين مبلغ خيلي کمتر از دستمزد بازيکناني مثل ساموئل اتوئو (سالانه 20 ميليون يورو ) و زلاتان ايبراهيموويچ (سالانه 14.5 ميليون يورو ) است.اين بحث ها از يک سو و بحث افزايش مبلغ ماليات در اسپانيا از سوي ديگر، رونالدو رانگران کرده؛ چرا که او تا حالا با توجه به دستمزد کنوني اش ،سالانه 24% ماليات مي پردازد ولي از اين پس بايد 52% ماليات بپردازد.

فلورنتينو پرس در صحبت هايي اعلام کرده که ستاره پرتغالي اش جايي نمي رود؛البته بايد درنظر داشت که حل کردن اين مشکل کار ساده اي نيست و در صورتي که راه حلي براي اين مشکل پيدا نشود، ممکن است اوضاع به نحو ديگري پيش برود. برخي از روزنامه هاي اسپانيايي از جمله آ.ب.ث، به اين نکته اشاره کرده اند که تيم هايي مثل پاري سن ژرمن و آنژي ماخاچ قلعه حاضرند سالانه دستمزدي 20 ميليون يورويي به رونالدو پرداخت کنند.

سران رئال در سال 2009 براي خريد رونالدو مبلغ 100 ميليون يورو پرداخت کرده اند و حالا ممکن است ستاره پرتغالي با قراردادي سنگين تر از اين روانه تيم ديگري شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)