مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با حضور در كنار رحمتي و طالب‌لو خاطرات سال 2004 با تيم اميد را اين بار در تيم بزرگسالان تكرار مي‌كنم.

ميثاق معمارزاده پس از دعوت به تيم ملي اظهار داشت: با طالب لو و رحمتي در سال 2004 زير نظر محمد مايلي كهن در تيم اميد با يكديگر رقابت مي‌كرديم. آنها را از بهترين دوستان خودم مي‌دانم. با اين شرايط سعي مي‌كنم خاطرات سالي را كه با اين دو دروازه بان رقابت مي‌كردم تكرار كنم تا اين بار بتوانم دروازه بان ثابت تيم ملي باشم. من با قطبي در اول فصل كار كردم و از تفكرات او باخبر هستم. اميدوارم بتوانم پاسخ اعتماد او را بدهم.
وي ادامه داد: متاسفانه در فصل گذشته با توجه به مصدوميتم نتوانستم جواب محبت‌هاي قطبي و پرسپوليس را بدهم اما حالا حرف هاي زيادي براي گفتن دارم تا بتوانم به تيم ملي و مردم خدمت كنم.
معمارزاده خاطرنشان كرد: همه بايد دست به دست هم دهيم تا با پيروزي مقابل كره شمالي راه صعودمان به جام جهاني تضمين كنيم. مطمئن هستم امارات در ايران حريف ما نمي شود.

دروازه بان پرسپوليس در خصوص وضعيت خودش گفت: خوشبختانه در شرايط خوبي هستم و سعي مي‌كنم تا بازي فردا با الشباب مصدوميت جزيي ام را برطرف كنم تا در صورت صلاحديد كادر فني پس از مدت‌ها در چارچوب دروازه پرسپوليس قرار بگيرم. من تمام فكرم را به اين بازي مشغول كردم و احتياج زيادي دارم كه به من اعتماد شود تا بتوانم جواب مردم و مسئولان باشگاه را بدهم.
وي يادآور شد: بار سنگيني را بر دوش خودم حس مي‌كنم و اميدوارم بتوانم از اين مسئوليت سربلند بيرون آيم. حضور در تيم ملي آرزوي هر فوتباليستي است و من مي خواهم براي رسيدن به آفريقاي جنوبي و حضور در جام جهاني براي كشورم موثر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)