مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس گفت: استقلال اهواز تيمي خطرناك و با تركيبي هجومي است اما نمي‌خواهيم نوار موفقيت‌هايمان پاره شود.

 

زلاتكو كرانچار در خصوص ديدار مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: استقلال اهواز تيم خطرناك و هجومي است، اما بايد به روندي كه از بازي با مس در پيش گرفته‌ايم ادامه دهيم و نبايد اجازه دهيم نوار موفقيت‌هايمان پاره شود. اميدوارم تمام بازيكنان مانند قبل آمادگي كامل براي بازي داشته باشند، چون امتياز خارج از خانه بسيار برايمان باارزش است.
وي ادامه داد: خاطره خوبي از استقلال اهواز در تهران نداريم و برد را در دور رفت مقابل اين تيم با مساوي عوض كرديم. من فيلم بازي‌هاي استقلال اهواز را مشاهده كرده‌ام و آنها بازيكنان خطرناكي در اختيار دارند.
سرمربي پرسپوليس گفت: از سفر به استان‌هاي ايران لذت مي‌برم، اما اگر اين سفرها توأم با پيروزي پرسپوليس باشد برايم دل‌ چسب‌تر است. اميدوارم بتوانيم با برتري در ديدارهاي آينده با برتري برابر حريفان به صدر جدول برسيم.


كرانچار درباره وسلي برزيليا گفت: هيچ حرفي در اين زمينه ندارم، چون قبلأ حرف‌هايم را زده‌ام. پرسپوليس در هفته نوزدهم ليگ برتر ساعت 14 فردا با استقلال اهواز ديدار خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)