مرجع خبری پرسپولیس : معاون سازمان تربیت بدنی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در این رابطه با جلسات کارشناسی که بزودی برگزار می کنیم تکلیف مشخص خواهد شد.

 

سجادي در مورد باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: رسيدگي به وضعيت اين باشگاه نيز در دست اقدام است و با جلسات كارشناسي كه به زودي در مورد اين باشگاه برگزار مي‌كنيم تصميم‌گيري خواهيم كرد.
وي ادامه داد: جو و شرايط حاكم بر پرسپوليس و استقلال متفاوت است و فراز و نشيب‌هايي كه در اين دو باشگاه اتفاق افتاده و نوع مديريت آنها با يكديگر فرق دارد. اميدوارم هر چه زودتر به وضعيت اين باشگاه بزرگ نيز رسيدگي شود زيرا رياست مجمع هر دو باشگاه برعهده رئيس سازمان تربيت بدني است. گفتنی است پیش از این علی سعیدلو از نهایی شدن لیست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده خبر داده بود. 

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال و پرسپولیس چه زمانی به روزهای اوج خود بازخواهند گشت گفت: من منظور از روزهای اوج را متوجه نمی شوم. یعنی اگر تیمی در رده اول یا دوم جدول باشد و امکانات سخت افزاری نداشته باشد و خوب سازماندهی نشده باشد، به روزهای اوج رسیده است؟ باید  ساختارها را درست کرد  نه اینکه به فکر امور مقطعی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)