مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس بازى مهمى در اهواز دارد. آبى هاى اهوازى كه پس از چند هفته نتايج خوب، هفته گذشته مقابل ابومسلم، در مشهد شكست خوردند، حريف اين هفته سرخپوشان تهران هستند. در همين زمينه به سراغ ميثم بائو رفتيم. هافبكى كه امسال در پرسپوليس حضور در پست هاى متفاوتى را تجربه كرده است. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• پرسپوليس تا چه حد براى رويارويى با حريف اين هفته خود آماده است؟
– خوشبختانه همه چيز مهياست تا يك بازى خوب و تماشاگرپسند را به نمايش بگذاريم. ديدارى كه مى خواهيم با كسب هر ۳ امتياز براى پرسپوليس به پايان برسانيم. طى اين هفته تمرينات خوب و مفيدى را پشت سر گذاشتيم و آماده ايم از سفر به اهواز دست پر به تهران برگرديم.

• اما اين مسابقه بازى چندان آسانى برايتان نخواهد بود؟
– هيچ كدام از بازى هاى ما آسان نيست. ما تا پايان نيم فصل دوم۱۶ بازى سخت و حريف قدر را پيش رو داريم. وضعيت تيم هاى حاضر در ليگ به گونه اى است كه بازى ساده يا سخت معنا ندارد. به هر حال در نيم فصل دوم شرايط همه تيم هاى مهم به گونه اى است كه با قدرت مى آيند تا تمام امتيازات ممكن را كسب كنند. تعدادى از تيم ها براى قهرمانى مى جنگند و تعدادى براى فرار از سقوط؛ با اين تفاسير تيم ته جدولى يا صدر جدولى نبايد معنا و مفهوم سادگى يا سختى بازى ها باشد. استقلال اهواز هم تيمى است كه اين اواخر متحول شده و توانسته بازى هاى خوبى را ارائه دهد و امتيازات زيادى را به دست آورد. ما مقابل اين تيم بايد هوشيارانه عمل كنيم تا بتوانيم با هر ۳ امتياز به تهران بازگرديم. ما اگر قهرمانى را مى خواهيم بايد اين ۳ امتياز را بگيريم تا فاصله مان را تا صدر روزبه روز كم كنيم.

• پرسپوليس در ديدار رفت مقابل استقلال اهواز در تهران، متوقف شد تا ۲امتياز مهم از دست برود. فكر نمى كنى اتفاقات بازى رفت باعث اين شود كه پرسپوليس در اين بازى امتياز از دست بدهد؟
– شرايط اين بازى با ديدار رفت، خيلى فرق مى كند. ما در دور رفت دومين بازى فصلمان را مقابل استقلال اهواز بازى كرديم و آن در شرايطى بود كه تيم در شروع فصل از هماهنگى لازم دور بود و از لحاظ بدنى نيز شرايط آرمانى نداشتيم اما الان همه چيز با دور رفت، زمين تا آسمان فرق مى كند. مطمئن باشيد در حال حاضر آن قدر هماهنگ و آماده هستيم تا استقلال اهواز را شكست دهيم تا ۲ امتيازى را كه در بازى رفت از دست داديم جبران كرده باشيم.

• اكثر بچه ها اميدوارند پرسپوليس با ادامه روند خوب تيم، در شروع نيم فصل دوم كم كم به صدر هم برسد. چقدر به اين مسأله اعتقاد دارى؟
– هيچ چيزى دور از دسترس نيست. درست است كه الان فاصله ما تا حدود ۸ امتياز است اما فراموش نكنيد اول فصل هم استقلال با فاصله 7 امتيازى صدرنشين بود اما سپاهان موفق شد در كورس با ساير رقبا صدرنشينى را به دست آورد. پس ما هم مى توانيم فاصله ايجاد شده را از بين ببريم. فاصله كم بازى ها و رقابت شديد تيم ها در ادامه ليگ مى تواند با تداوم پيروزى هاى ما پرسپوليس را به صدر برساند. پس ۸ امتياز فاصله، ملاك اين نيست كه سپاهان خود را قهرمان بداند و بقيه تيم ها نااميد شوند.

• و حالا كمى در مورد عملكرد خودت صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر؛ وضعيت بدنى  ام خوب است و در طول هفته تمرينات خوبى انجام داده ام و از جهتى آماده ام تا در خدمت پرسپوليس باشم. در اين بازى هم منتظر نظر كادر فنى هستم و اگر آنها صلاح بدانند از هر جهت آماده ام در تركيب پرسپوليس حضور پيدا مى كنم.

• در مورد اينكه همچنان در پست هاى مختلفى براى پرسپوليس بازى مى كنى صحبت مى كنى؟
– خودم دوست دارم در پشت مهاجم بازى كنم و در كارهاى تهاجمى حضور بيشترى داشته باشم. اتفاقاً در اول فصل چنين شرايطى برايم مهيا بود اما كادر فنى تشخيص داد مرا در پست هاى ديگر امتحان كند كه با اين موضوع هيچ مشكلى ندارم. براى من مهم اين است كه بتوانم توانايى هايم را در جهت خدمت به پرسپوليس به كار گيرم.

• پيش بينى ات از نتيجه بازى با استقلال اهواز چيست؟
– پيش بينى نتيجه سخت است. هر تيمى قدر فرصت هايش را بداند و چاشنى  شانس هم او را همراهى كند، تيم پيروز ميدان خواهد بود اما با توجه به شرايط خوبى كه در پرسپوليس وجود دارد و انگيزه  بالاى اعضاى تيم براى كسب هر ۳امتياز مطمئن هستم كه پيروزى در اين ديدار مال ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)