سعیدلو مدام تماس می گیرد که به پرسپولیس برگردم / نمی خواهم سهام پرسپولیس را بخرم

مرجع خبری پرسپولیس : مالک باشگاه استیل آذین در تازه ترین گفته هایش از تماس های مداوم رئیس سازمان تربیت بدنی برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد.

 

حسین هدایتی همیشه حرف های جالبی برای گفتن دارد. حرف هایی که همه چیز را به هم بریزد. او درحالی که گفته می شد نامش از میان نامزدهای حضور در هیات مدیره پرسپولیس حذف شده ، از تماس شخص رئیس سازمان ورزش برای برگشتش به پرسپولیس سخن می گوید . خبری که شاید کسی انتظار شنیدنش را ندارد. او در تازه ترین اظهارات خود حرف های جالبی را مطرح می کند:

 

*خدای ناکرده بر اثر اختلافات با آقای کاشانی ، با آقای استیلی که به مشکل برنخوردید؟
نه خیر ما کاملا با آقای استیلی روابطی گرم و صمیمی داریم و هیچ مشکلی میان مان نیست.

* ورزشگاه امام رضا چه زمانی در خود تماشاگر می بیند؟
بزودی حتی تا قبل از پایان این فصل ، تیم ما به تیمی پرطرفدار تبدیل می شود.

*شما در ادامه هم به روند جذب ستاره ها ادامه می دهید؟
باید همین طور باشد ما اگر می خواهیم تیمی موفق در لیگ ایران و آسیا باشیم باید این کار را انجام بدهیم البته به دنبال ستاره سازی و استفاده از بازیکنان جوان هم هستیم چون فوتبال ما چند سالی است که ستاره سازی نکرده است اما سعی می کنیم که هم ستاره سازی کنیم و هم ستاره های بزرگ را بخریم.

*یعنی سال بعد هم کریمی در تیم تان می ماند؟

ما با علی قرارداد یکساله داریم. اولویت برای او پرسپولیس است اما اگر او را این تیم نخواست و علی خودش خواست که پیش ما بماند حتما با کمال میل درهای استیل آذین به روی کریمی باز است.

*راستی چرا شما از مربی بزرگ خارجی استفاده نکردید؟
من حمید استیلی را چون پرسپولیسی بود و جوان ، انتخاب کردم چون فکر می کنم ما زمانی می توانستیم به مدیریت مان ببالیم که با یک مربی جوان پرسپولیسی سهمیه آسیا را می گرفتیم. ولی اگر چنانچه مطمئن شویم یا مطمئن می شدیم که با حمید خان نمی توانیم سهمیه آسیایی را بدست بیاوریم از مربی خارجی استفاده می کردیم.

*یعنی اگر الان هم به این نتیجه برسید که با استیلی نمی توانید ، این تغییر را ایجاد می کنید؟
این سوال سیاسی است . بگذارید جواب ندهم.

*هنوز هم می خواهید سهام پرسپولیس را بخرید؟
من نمی خواهم این سهام را بخرم. اگر یک سهم به ما بدهند که پز بدهیم پرسپولیسی هستیم ، برای مان بس است. من تیم لیگ برتری دارم و می خواهم همین جا برای تیم خودم کار کنم اما یک هوادار پرسپولیس هستم.

*یعنی اگر بگویند هدایتی برگردد هیات مدیره ، نمی آیید؟

 چون می دانید که عده ای معتقدند نام شما از لیست صاحبان شانس برای برگشت به هیات مدیره حذف شده است.
این بحث بارها تکرار شده و من بارها گفته ام هنوز که هنوز است به من می گویند برگرد و من می گویم خواهش می کنم بگذارید به تیم خودم برسم. آخرین بار هم همین امروز صبح آقای دکتر سعیدلو از من خواستند که به هیات مدیره پرسپولیس برگردم.

 منبع: خبرآنلاین

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)