مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با هر امتيازي كه از دست مي‌دهيم يك گام از قهرماني فاصله مي‌گيريم.

 

مهدي شيري درباره ديدار مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازي خوبي مقابل تيم ميزبان به نمايش گذاشتيم. از لحاظ فني از استقلال اهواز برتر بوديم و بيشتر زمان مسابقه توپ و ميدان در اختيار ما بود.
وي افزود: متأسفانه بازيكنان پرسپوليس از موقعيت‌هاي خود نتوانستند به خوبي استفاده كنند، اما استقلالي‌ها از موقعيت‌هاي خود استفاده كردند و موفق به پيروزي شدند.
شيري درباره گل ميداودي گفت: ميداودي يكي از زيباترين گل‌هاي ليگ را به ثمر رساند و اين هم از بدشانسي ما بود كه در ثانيه‌هاي پاياني گل خورديم. مي‌دانستيم ميداودي در اين ضربات تخصص دارد و هميشه اين ضربات را به خوبي مي‌زند.
وي با اشاره به شرايط جدول ليگ برتر ادامه داد: با هر امتيازي كه از دست مي دهيم يك قدم از قهرماني دورتر مي‌شويم. بايد با فراموشي اين شكست‌ها، تمركز خود را به دست آوريم و براي رسيدن به صدر جدول بيشتر تلاش كنيم.
شيري تصريح كرد: همه مي‌دانند دريافت گل در دقيقه 93 هر تيمي را متلاشي مي‌كند و جبران گل در اين دقايق كار سختي است. در شرايط و لحظات بدي گل خورديم و قبل از اينكه زماني براي جبران داشته بازي تمام شد.


بازيكن پرسپوليس درباره شرايط اين تيم عنوان كرد: وقتي يك تيم مي‌بازد، همه بد بازي مي‌كنند و وقتي يك تيم مي‌برد همه خوب بازي كرده‌اند. خوشحالم كه در اين ديدار در تركيب ثابت قرار گرفتم و توانستم براي پرسپوليس مفيد باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)