مرجع خبری پرسپولیس : از خود می پرسیم سرچشمه همه این مشکلات این نیست که حبیب کاشانی حاضر نمی شود ریسک تغییر سرمربی را در مقطع فعلی بپذیرد؟ آیا این تمام آن چیزی نیست که کرانچار در طول 19 هفته گذشته برای تیمش به ارمغان آورده است؟

مثل همیشه به نیمکت تکیه داده و مشغول جویدن ناخن هایش می شود! این تصویری آشنا از زلاتکو کرانچار برای هواداران پرسپولیس است که در طول 19 هفته گذشته لیگ برتر به آن خو گرفته اند. کرانچار دیروز در آخرین ثانیه ها بازی را به شاگردان باقری نیا واگذار کرد تا ثابت شود مرد عمل نیست. پیش از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر یکی از خبرگزاری ها از قول کرانچار نوشته بود «اگر از سه بازی آینده 9 امتیاز نگیریم خودم کوله بارم را جمع می کنم و به کرواسی می روم».

 

ادعایی که البته از دو سو عملی نشد چرا که نه پرسپولیس توانست بیش از یک سوم امتیازات را از این سه مسابقات دشت کند و نه کرانچار به وعده هایش از جمله تحول شگرف در نحوه بازی این تیم جامه عمل پوشاند. حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس اما شکست مقابل استقلال اهواز را یک حادثه توصیف می کند و شایعاتی که در خصوص اخراج کرانچار به گوش می رسد قویا تکذیب می کند.


از حبیب کاشانی می پرسیم حال که سرمربی کروات طبق ادعای خودش، پتانسیل پرسپولیس را شناخته و با شرایط فوتبال ایران نیز آشنا شده، گرفتن تنها 3 امتیاز از نه امتیاز ممکن تصادفی است؟

شکست مقابل سپاهان در سایه دو پنالتی بر باد رفته توجیه می شود در حالی که با نگاهی ریزبینانه پرسپولیس از ابتدا برای کسب یک امتیاز راهی فولادشهر شده بود و پیروزی دو بر صفر مقابل تیم سراپا تسلیم مس نیز چندان دور از تصور نبود.

 

 

سرخپوشان پایتخت دیروز در حالی به مصاف استقلال اهواز رفتند که برنامه ای مشابه تمام هجده بازی گذشته داشتند، به معنای دقیق تر کرانچار همچنان دلبسته تک امتیازها و استفاده از ضد حملات برای کسب پیروزی احتمالی بود. با نگاهی ریز بینانه به پیروزی های این فصل پرسپولیس، می توان دریافت که این تیم مقابل تراکتورسازی، سایپا و… نیز با همین حربه و با کمی استفاده از چاشنی شانس موفق به کسب امتیازات کامل شد.

در تمامی مسابقات فصل جاری خلا بازی سازی در تیم کرانچار مشاهده می شود و سرمربی کروات در حالی نداشتن گلزن تمام عیار را دستاویز شکست مقابل استقلال اهواز قرار داده که از خود نمی پرسد چرا بر اساس آنالیز کامپیوتری تنها سه موقعیت گلزنی برای مهاجمان این تیم فراهم می شود. براستی محسن خلیلی روز گذشته سوای شوتی که حاصل از ریباند فرار مجتبی زارع بود، هیچگاه از سوی هافبک های تیمش بدرستی تغذیه شد؟

سرمربی پرسپولیس چگونه پارادوکس ضعف گلزنی و بازیسازی را توجیه می کند؟ در حالی که به گواه کلیه کارشناسان تیم ذخیره پرسپولیس از تیمی که به عنوان یازده بازیکن اصلی وارد زمین می شوند پرمایه تر است. محسن خلیلی آقای گل لیگ هفتم و اشپیتیم آرفی آقای گل لیگ هشتم چقدر در تیم کرانچار فرصت خودنمایی داشتند؟ حرکات خودخواهانه هادی نوروزی و مجتبی زارع چه زمانی از سوی سرمربی با نمره منفی روبرو می شود؟

 

این ها سوالاتی است که با روند فعلی بعید به نظر می رسد پاسخ روشنی برای آن پیدا کنیم. نه آقای کاشانی! نتایج پرسپولیس تصادفی نیست و این همه آن چیزی است که سرمربی کروات برای تیمش به ارمغان آورده است. در تیمی که محمد منصوری و هادی نوروزی، معجزه گر سرمربی کروات هستند، حسین بادامکی اسطوره نیست؟

 

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)