مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس با اشاره به اینکه اگر کمیته انظباطی به این مساله رسیدگی نکند خودش اقدام خواهد کرد، گفت: هواداران اهوازي فراموش كرده‌اند كه با دست و پاي مصدوم از دروازه تيم ملي محافظت مي‌كردم.

 

احمدرضا عابدزاده در مورد حواشي اتفاق افتاده پس از ديدار استقلال اهواز و پرسپوليس اظهار داشت: مگر براي مردم اهواز كم زحمت كشيده‌ام كه اينگونه پاسخ من را دادند. هنگام خروج از زمين وقتي نيروي انتظامي ما را همراهي مي‌كرد 5 نفر به من حمله كرده و سايرين ايستاده و با تماشاي آنها به رفتارشان مي‌خنديدند.
وي با بيان اينكه پاسخ آنها را دادم، چون دست و پا نيستم، ادامه داد: در بازي با استقلال اهواز غصه خوردم، چون اين صحنه‌ها و حركات براي من جاي سئوال داشت. اين آقايان بدانند عابدزاده با دست درون دروازه تيم ملي ايستاده است و بيدي نيست كه با اين بادها و لگدها بلرزد. از اين موضوع شكايت مي‌كنم و اگر پيگيري نشود به مراجع قانوني شكايت خواهم كرد.
عابدزاده تصريح كرد: قبل از آغاز بازي به خانواده‌ام فحش مي‌دادند. من سئوالم اين است كه آيا كسي تحمل اين كارها را دارد يا خير؟ اگر من از ابتدا عكس‌العمل نشان مي‌دادم، مي‌گفتند عابدزاده مشكل دارد و دنبال محروميتم بودند.

وي تأكيد كرد: با عزيز محمدي صحبت خواهم كردم كه اگر اين اتفاقات و مشكلات باشد، بهتر است فوتبال را تعطيل كنند. اگر سازمان ليگ كاري انجام ندهد، خودم برخورد خواهم كرد. دوست ندارم بستري آماده شود كه هواداران پرسپوليس در ورزشگاه به هواداران ساير تيم‌ها بي‌احترامي كنند، اما اگر فدراسيون با اين توهين‌ها برخوردي نكند، اين موضوعات بزرگتر مي‌شود و تا جايي خواهد رسيد كه شايد جان بازيكنان پرسپوليس در شهرستان‌ها به خطر بيافتد.
مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: هنگامي كه به من بي‌احترامي شد، كسي نبود جلوي آنها را بگيرد. من با اين صحبت‌ها نمي‌ميرم، زيرا با بدن و دست و پاي شكسته، هنوز همه مردم من را دوست دارند.
عابدزاده روز گذشته پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال اهواز و پرسپوليس مورد ضرب و شتم هواداران اهوازي قرار گرفت.
پرسپوليس اين بازي را يك بر صفر واگذار كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)