مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده بوديم چون در فوتبال كسي نمي‌تواند اين وعده را دهد.

 

توميسلاو ايكوويچ درباره شكست يك بر صفر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و اگر دقت مي‌كرديم و هماهنگ بوديم به امتياز مي‌رسيديم.
وي درباره تركيب پرسپوليس در اين ديدار عنوان كرد: در 3 ديدار گذشته نيز با همين تركيب به ميدان رفته بوديم. از نظر سطح كيفي بازي خوبي انجام داديم و تا پشت محوطه جريمه استقلال خوب پيش مي‌رفتيم، اما در زدن ضربات نهايي كم دقت بوديم.
ايكوويچ ادامه داد: در به ثمر رساندن ضربات آخر به سمت دروازه مشكل داريم و نياز به يك تمام كننده خوب در پرسپوليس احساس مي‌شود. اين مشكل به خصوص در يك سوم زمين حريف بيشتر به چشم مي‌آيد، اما در حمله كردن به سمت دروازه حريف مشكلي نداريم.
وي افزود: خليلي بازيكن خوبي است و اگر به اوج برسد مي‌تواند در بازي‌هاي آينده به پرسپوليس كمك و انتظارات را برآورده كند، اما بايد ببينيم كه آيا او مي‌تواند به اين دوران بازگردد يا نه. اگر معمارزاده و خليلي را در مسابقات آينده در اختيار داشته باشيم راحت‌تر مي‌توانيم بازي كنيم.


مربي پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس نياز به بازيكنان خلاق و باهوش دارد تا از تك فرصت‌هاي طلايي هم بتواند استفاده كند. در تيم ما كمبود اعتماد به نفس در بازيكنان وجود دارد.
وي درباره گل ميداودي گفت: من سال‌ها دروازه‌بان بودم. توپ سختي بود و مهار آن مشكل بود. ما دروازه‌بان‌ها مي‌دانيم كه مهار اين توپ‌ها چقدر مشكل است. چون نيمكت ذخيره‌ها در اهواز در گودال است، موفق نشدم صحنه را به خوبي ببينم، اما مشكل از طرف حقيقي نبود. فشار روي دوازه‌بان‌ها در ايران زياد است. اگر در بازي بازنده شويم همه مقصر هستند.
ايكوويچ درباره عقب ماندن پرسپوليس از كورس قهرماني گفت: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده بوديم. در فوتبال كسي نمي‌تواند قول قهرماني دهد چون فراز و نشيب وجود دارد. اگر موقعيت‌هاي روز گذشته ما به گل تبديل مي‌شد و شانس مي‌آورديم، اعتماد به نفس بازيكنان بالا مي‌رفت. در حال حاضر تحت فشار روحي و رواني هستيم. تيم ما جوان است و تازه بسته شده است، اما نسبت به ابتداي فصل بهتر شده‌ايم.
وي درباره سفر كرانچار به كشورش عنوان كرد: او قهر نكرده بلكه پدربزرگ شده است و با اجازه باشگاه به مرخصي 2 روزه رفته است و صبح روز دوشنبه در تمرينات حاضر مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)