مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو هافبك پرسپوليس معتقد است كه استقلال اهواز در بازى مقابل آنها مستحق پيروزى نبوده اما آنها از روى يك ضربه ايستگاهى در آخرين لحظه به پيروزى رسيده اند و پرسپوليس دست خالى از اهواز به تهران برگشته است. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• بازى با استقلال اهواز چطور بود؟
– بازى چندان خوبى نبود چون نه نيمه اول صحنه خطرناكى در زمين داشتيم و نه نيمه دوم، آنها از موقعيتى كه روى ضربه ايستگاهى داشتند استفاده كردند و ۳ امتياز بازى را گرفتند.

• استقلال اهواز مستحق پيروزى در اين بازى بود؟
– آنها مستحق پيروزى نبودند و بازى تقريباً متعادل بود. هر ۲ تيم موقعيت داشتند اما فرصت هاى ما بيشتر بود و موقعيت هاى آنها روى ضربات ايستگاهى بود و ۳ امتياز بازى را گرفتند.

• با اين شكست اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– بايد تلاش كنيم براى بازيهاى بعد تا بتوانيم پيروز شويم. ديگر نبايد امتياز از دست بدهيم.

• پرسپوليس در اين بازى نسبت به ديدار مقابل مس كرمان افت كرده بود. چرا؟
– زياد نمى توانم در مورد مسائل فنى صحبت كنم و اين چيزها به نظر سرمربى بر مى گردد. از من خواستند كه دقيقه ۹۰ به زمين بروم و بازى تمام شد. فوتبال همين است و در يك بازى بدن بازيكن سرحال و آماده است و در يك بازى هم اُفت مى كند.

• فكر مى كنى نوسان پرسپوليس طبيعى است؟
–  فكر كنم اين مسأله از اول فصل در تيم ما بوده ونوسان داشته ايم اما انشاء الله اين مشكل در بازيهاى آينده حل مى شود و شرايط تيم ما درست مى شود.

• كرانچار بعد از بازى با استقلال اهواز اعلام كرد كه پرسپوليس تمام كننده ندارد. اين نظريه را قبول دارى؟
– مهاجمان ما بد گل نزده اند اما نظر مربى است. آنها موقعيت صد درصدى را از دست نداده اند بلكه موقعيت هاى ۶۰-۷۰ درصدى را نزده اند. مهاجمان ما از عمد كه توپها را بيرون نمى زنند. آنها هم دوست دارند گل بزنند اما نشد.

• چرا در اين بازى روى نيمكت بودى؟
– نظر سرمربى است و ما هم احترام مى گذاريم. من كاملاً آماده ام اما نظر سرمربى است واحترام مى گذارم و اعتراضى ندارم البته دوست دارم بازى كنم اما وقتى مرا بازى نمى دهند، نمى توانم اعتراض كنم چون موفقيت تيم مهم تر از بازى كردن من است.

• با بازى با پاس همدان را چطور پيش بينى مى كنى؟
– همه بازيها سخت است و در نيم فصل دوم نمى شود راحت امتياز گرفت اما اميدوارم كه ۳ امتياز بازى را بگيريم.

• چه شناختى از پاس همدان دارى؟
– پاس تيم خيلى خوبى است وكادر فنى آنها كه عوض شده، نيروى خاصى به اين تيم داده است اما ما هم پرسپوليسى هستيم با هواداران خوبمان و بايد ببريم. هر كسى از موقعيت هايش استفاده كند، برنده مى شود. ما به اين ۳ امتياز خيلى احتياج داريم و بايد ببريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)