مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده ضمن اشاره به شکایتش از هواداران اهوازی یادآور شد: شک ندارم کسانی که به من حمله کردند طرفداران استقلال اهواز بودند چرا که دوربین های باشگاه تمام این صحنه ها را ضبط کرده اند و اگر لازم باشد آن را به فدراسیون ارائه می کنیم.

احمدرضا عابدزاده که در پايان بازي تيمش برابر استقلال اهواز مورد ضرب و شتم عده اي قرار گرفته بود در گفتگوي تلفني با خبرنگار ما افزود: از قبل از بازي و هنگامي که براي گرم کردن تيم وارد زمين شديم مورد فحاشي شديد طرفداران استقلال اهواز قرار گرفتم و اين کار در طول بازي هم ادامه داشت.  وي عنوان کرد: هنگامي که ميان دو نيمه قصد رفتن به رختکن را داشتيم ، تماشاگر نماها اقدام به پرتاپ اشيا به سمت من کردند و بي دليل به ناسزاگويي هايشان ادامه دادند.
مربي دروازه بان هاي پرسپولیس ادامه داد: پس از اين اتفاقات به مأموران نيروي انتظامي گفتم که جلوي اين رفتار را بگيرند و اقدامي صورت بدهند، که متأسفانه هيچ توجهي به حرفهايم نداشتند و فقط نظاره گر اين اتفاقات بودند.
عابدزاده با بيان اينکه فکر مي کنم اين اتفاقات از پيش تعيين شده بود افزود: اين رفتارها تا پايان بازي از طرف تماشاگرنماهاي استقلال اهواز ادامه داشت تا اينکه پس از بيرون امدن از رختکن خواستيم به سمت اتوبوس تيممان برويم، اما در اين زمان عده اي از طرفداران تيم اهوازي به طور عجيبي در حضور مأموران نيروي انتظامي تا نزديک بازيکنان تيم ما پيش امده بودند.

 


وي خاطر نشان کرد: وقتي قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتم تعدادي از اين افراد به سمت من حمله ور شدن و با ضربات پا به بدن من کوبيدند که مأموران حاضر در محل هم فقط ناظر اين صحنه بودند و اقدامي صورت ندادند.
مربي دروازه بان هاي پرسپولیس اظهار داشت: اين براي دومين بار است که تماشاگران اين تيم، اين رفتار را با ما دارند و در شکايتي که امروز به همراه حبيب کاشاني سرپرست باشگاه تنظيم و به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ ارائه کرديم خواستار محروميت و اقدام جدي در اين خصوص درباره باشگاه استقلال اهواز شده ايم.
عابدزاده افزود: شک ندارم که اين افراد از طرفداران استقلال اهواز بودند و اين موضوع در تصاويري که دوربين باشگاه از فحاشي و درگيري انان ضبط کرده است مشخص است و مي توانيم ارائه کنيم.
وي ادامه داد: هيچ رفتار و حرکت خاصي از خود نشان ندادم که اين افراد بخواهند از ابتداي بازي اين رفتارها را ازخود نشان بدهند.  مربي دروازه بانان پرسپولیس گفت: فدراسيون فوتبال بايد درباره اينگونه اتفاقات تصميم و برخورد جدي داشته باشد،در غير اينصورت فوتبال کشور ضرر خواهد ديد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)