مرجع خبری پرسپولیس : كرانچار از آنچه در نيم فصل دوم به وقوع پيوسته است، رضايت دارد و اين احساسى است كه بيشتر از نتايج بد پرسپوليس آزارمان مى دهد.

2 باخت و يك برد
۲ باخت و يك برد در ۳ هفته نمى تواند به قول مرد كروات نشانگر عملكردى عالى باشد و اگر بناست تا ارتش سرخ بازى هاى خارج از خانه را ببازد، با توجه به برنامه ديدار هاى پيش رو حتى يك درصد هم نمى توان روى بالا نشينى شاگردان كرانچار حساب باز كرد.
آرى، چون پرسپوليس در بسيارى از ديدار  هاى باقى مانده ميهمان است در نتيجه اين رويه بايد منتظر باخت هاى آتى اين تيم باشيم.

نتيجه
سرمربى قرمزها از «روند بازى رضايت دارد» ومعتقد است كه پرسپوليس دراهواز دهها موقعيت گل داشته است.نمى دانيم كرانچار كدام بازى را تماشا مى كرده اما ديدارى كه از تلويزيون پخش شد، گواه آن است كه استقلال اهواز بيشتر از ميهمانش به توپ و ميدان تسلط داشت و مستحق پيروزى بود، با اين حال حتى اگر بپذيريم كه تيم كرانچار بهتر بازى مى كرده نيز باز بايد به اين مربى خاطر نشان ساخت كه تماشاگر استقلال و پرسپوليس دنبال بازى زيبا نيست و آنچه بيشتر برايش اهميت دارد، نتيجه اى است كه تيم مورد علاقه اش مى گيرد.

نگرانيم
اعتراف به اشتباه ، نشانه شجاعت است و ضرورى  ترين گام براى ايجاد اصلاحات. پس وقتى مربى اى از باخت هاى تيمش راضى است و بد تر از آن اينكه متوجه كيفيت پايين نمايش شاگردانش هم نمى شود اين به مفهوم آنست كه گام اول برداشته نخواهد شد و پرسپوليس بنا دارد تا به همين رويه كه در پيش گرفته است دل خوش كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)