مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ فوتبال با اشاره به برگزاری دربی تهران در روز چهارشنبه، گفت: به دليل تغيير در برنامه هفته بيست و دوم امكان برگزاري مسابقه دو تيم استقلال و پرسپوليس در روز جمعه وجود نداشت.

عزيز محمدي در مورد علت برگزاري مسابقه استقلال و پرسپوليس در روز چهارشنبه 14 بهمن گفت: روز جمعه 16 بهمن به دليل اربعين حسيني امكان برگزاري مسابقه وجود نداشت. جمعه بعد از آن هم 22 بهمن و هفته بعد هم مصادف با 28 صفر است.به اين ترتيب اگر در روز چهارشنبه دربي را برگزار نمي‌كرديم تا سه هفته ديگر امكان انجام اين مسابقه در روز جمعه وجود نداشت.
وي ادامه داد: پيش از اين قرار بود مسابقه دو تيم در روز جمعه برگزار شود اما به دليل سفر تيم ملي به قطر برنامه هفته بيست و دوم تغيير كرد و به ناچار تاريخ دربي تهران هم عوض شد.
رئيس سازمان ليگ در مورد اينكه چرا باشگاه استيل آذين هر زماني كه مي‌خواهد ورزشگاه خانگي‌اش را تغيير مي‌دهد و آيا اين امكان براي ساير تيم‌ها نيز فراهم است، گفت: ورزشگاه‌ها بايد استاندارد باشد اما استيل آذين ابتدا دستگردي را ورزشگاه خانگي خود اعلام كرد اما به دليل اينكه باشگاه استقلال در اين ورزشگاه تمرين مي‌كرد آنها به تختي رفتند و اكنون به دليل مشكلاتي كه مي‌گويند دارند با باشگاه راه آهن به توافق رسيده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)