مرجع خبری پرسپولیس :  مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اهوازي‌ها براي اينكه خود را تبرئه كنند چنين مسائلي را مطرح و اعلام مي‌كنند من به سمت آنها رفته‌ام.

 

احمدرضا عابدزاده در خصوص اينكه اعلام كرده‌اند وي به سمت تماشاگران اهوازي رفته؛ اظهار داشت: واقعاً متأسفم كه چنين حرف‌هايي را بيان مي‌كنند. دوربين‌ها وجود داشته است و تمام صحنه‌ها را ضبط كرده است.
وي ادامه داد: ترسي از كسي ندارم و اگر كاري انجام دهم مي‌گويم. با عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ صحبت كردم و همه مشكلات را مي‌داند و به زودي با متخلفان برخورد خواهد شد.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس تصريح كرد: اهوازي‌ها براي اينكه خود را تبرئه كنند چنين مسائلي را مطرح مي‌كنند كه اصلاً قابل قبول نيست. من اگر مي‌خواستم جواب آنها را دهم چرا پس از اتمام بازي اين كار را كنم؛ در همان ابتدا عكس‌العمل نشان مي‌دادم.

عابدزاده عنوان كرد: اميدوارم اهوازي‌ها به دنبال توجيه كار خود نباشند و منتظر باشند مراجع قانوني در اين مورد تصميم بگيرند.
وي تأكيد كرد: برخورد تماشاگران اهوازي را فراموش نخواهم كرد و حتماً از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهم كرد.

عابدزاده در مورد ميثاق معمارزاده، خاطرنشان كرد: معمارزاده مصدوم شده است و اميدوارم هرچه زودتر بهبود يابد و بتواند براي پرسپوليس به ميدان برود. او بايد خود را نشان دهد و با اين مشكلات كنار آيد.
وي افزود: من نيز با اين مصدوميت‌ها روبرو شده‌ام، اما با تلاش و كوشش به خواسته‌هاي خود رسيدم. او نيز مي‌تواند با تمرينات فشرده به ميادين بازگردد.
عابدزاده درباره شرايط پرسپوليس اظهار داشت: هم‌اكنون وضعيت خوبي داريم و در بازي برابر استقلال اهواز نيز مستحق شكست نبوديم. ميلاد ميداودي ضربه استثنايي و بسيار خوبي زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)