مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی هافبک پرسپولیس که در دیدار با استقلال‌اهواز بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست، چند هفته ای است که دیگر روی اعصاب طرفداران این تیم راه نمی رود.او نسبت به نیم فصل اول تاثیر مثبتی در روند تاكتیكی تیمش دارد. بادامکی که در چند بازی گذشته عملکرد قابل توجهی داشته است،در مورد وضعیت فعلی تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

 

 *در مورد با بازی با استقلال‌اهواز چه صحبتی داری؟
به نظر من پرسپولیس 80 دقیقه در طول بازی برتر از حریف بود و تیم میزبان در اواخر بازی روی دروازه ما فشار آورد و روی دروازه ما خطرساز ، در پایان هم روی یک گل از روی ضربه کاشته به گل رسید.

 

*چرا از فرصت‌هایتان در نیمه اول استفاده نکردید؟
ما در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما با استفاده از دو موقعیت  در نیمه اول می‌توانستیم کار استقلال را یکسره کنیم.

*چرا بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر و سانترها مشکل داشتند؟

در رابطه با خودم باید بگویم که تنها یک سانتر بد کردم اما بازیکنان ما در زدن ضربات نهایی و ارسال‌ها خیلی خوب نبودند. البته شخصا معتقدم در این بین زمین بازی هم خراب بود. توپ بازی هم سبک بود و زمین هم شرایط بازی ما را که روی زمین برنامه تاکتیکی داشتیم سخت کرده بود.

 

*با باخت به استقلال‌اهواز فاصله شما با صدرنشین و شانس‌تان برای قهرمانی کمتر نشد؟
واقعا خودمان مقصریم که شرایط را خودمان دشوار کردیم و کارمان برای قهرمانی سخت شد.

 

*قبول دارید با فاصله 11 امتیازی با تیم صدرنشین، پرسپولیس و سایر تیم‌ها از سپاهان خیلی عقب افتاده اند؟
قبول دارم شرایط به گونه‌ای شده که همه تیم‌ها دارند دنبال سپاهان می‌دوند. سپاهان در بازی‌هایش خوب نتیجه می‌گیرد و امتیازها را به خوبی جمع می‌کند اما با این وجود فکر می‌کنم روند صعودی ما از بازی با پاس همدان آغاز خواهد شد. با این وجود باید شرایط را خودمان برای قهرمانی تعیین کنیم و نباید دنبال نتایج سپاهان و تیم‌های دیگر مدعی نباشیم.

 

*اما پرسپولیس با این نوسان شانس برای قهرمانی ندارد.
نه، پرسپولیس هنوز برای قهرمانی شانس دارد، اما باید نوسان را هم از بین ببریم و هواداران‌مان را از ناراحتی خارج کنیم.

 

*قبول داری در مقابل حریفان گل‌های بدی می‌خورید؟
قبول داریم ما گل‌های بدی از حریفان می‌خوریم اما حریفان ما هم فقط در برابر ما گل‌های استثنایی می‌زنند. نظیر آن بازیکن تیم شاهین بوشهر بود که از 40 متری گل زد در حالی که در سایر دیدارها کمتر چنین گل‌هایی رد و بدل می‌شود.

 

*در رابطه با جریمه 5 درصدی از سوی کاشانی برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس چه نظری دارید؟
بالاخره تصمیمی است که گرفته شده و ما نیز باید به عنوان بازیکن با آن کنار بیایم اما ما می‌توانیم با نتیجه‌گیری موفق در بازی‌های خوب آینده جریمه‌ها را پاک کنیم. اگر 5، 6 برد پیاپی بیاوریم همه چیز رو روال می‌افتد.

 

*قضیه درگیری تو و خلیلی در اهواز چه بود؟
من واقعا زمانی که این موضوع را شنیدم کلی به آن خندیدم. بعد از بازی و باخت همه ما ناراحت در رختکن نشسته بودیم و هیچکس لام تا کام حرف نمی‌زد بنابراین نمی‌دانم چطور برخی درگیری من و خلیلی را درست کردند.

 

*در رابطه با فحاشی علیه عابدزاده چه صحبتی داری؟
واقعا برای هواداران استقلال‌اهواز متاسفم که جدا از مسائل باشگاهی به قهرمان ملی کشورمان هم رحم نمی‌کنند و به او بدترین توهین‌ها را ارائه می‌دهند. من نمی‌دانم مشکل آنها با ما و پرسپولیس چیست. اما جدا از عابدزاده، علیرضا حقیقی هم بدترین دشنام‌ها را از هواداران استقلال‌اهواز شنید.

 

*به نظر برخی اتفاق‌های تلخ گذشته در مورد خودت را فراموش کردی؟
من اتفاق‌های قبلی را فراموش کردم و قطعا بازی‌های نیم‌فصل اول را از ذهن تماشاگران و هواداران تیم‌مان پاک خواهم کرد تا تصویر جدیدی را از من در ذهن آنها به وجود بیاید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)