مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد” هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد شرایط پرسپولیس از نیم فصل اول خیلی بهتر است. او همچنین شانس قهرمانی پرسپولیس را کم نمی داند. گفتگوی با وی را در ذیل می خوانید:

 

*شرایط تیم چطور است؟

– خدا را شکر شرایط بدی نداریم. چون بازی با استقلال اهواز یک بازی خاص بود و ما با یک گل استثنایی شکست خوردیم و آن باخت را فراموش کردیم.

 

*فکر نمی کنی این باخت دوباره پرسپولیس را وارد بحران کند؟

– خیر ما مقابل استقلال اهوازی که  همه آنها را به دوپینگی بودن متهم می کنند از لحاظ بدنی سر بودیم. بازی با سپاهان هم با 10 نفر و از دست دادن 2 پنالتی باختیم. شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است و فقط خوب نتیجه نمی گیریم.

 

*کرانچار در هر بازی ترکیب ثابت تیمش را تغییر می دهد، به نظرت این موضوع یکی از دلایل ناکامی تیم نیست؟

– این یک بحث فنی است و کارشناسان و مربیان باید در مورد آن نظر بدهند. من یک بازیکن هستم. هر زمانی در زمین باشم سعی می کنم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و اگر در زمین نباشم برای تیم دعا می کنم.

 

*بازی با پاس را چطور می بینی؟

– فکر می کنم در این بازی چاره ای جز برد نداریم. البته پاس تیم خوبی است و به تازگی شرایطش بهتر شده است. ما حداقل دیگر در تهران امتیاز از دست نمی دهیم زیرا به اندازه کافی عقب هستیم.

 

*فکر می کنی پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد؟

– بازیهای زیادی از لیگ برتر باقی مانده و زود است که در  مورد قهرمانی صحبت کنیم. ما هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم و تلاش خودمان را تا آخرین لحظه انجام می دهیم.

 

*به نظرت سپاهان با شرایطی که دارد در ادامه لیگ از این روند خارج می شود؟

– سپاهان تیم پرمهره ای است و از کادر فنی خوبی بهره می برد. این تیم در هفته های اخیر خوب کار کرده و هر تیمی با یک غفلت می تواند از شرایط ایده آل فاصله بگیرد. ما ابتدا باید خودمان نتیجه بگریم بعد به فکر نتیجه نگرفتن سپاهان باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)