مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكورى يكى از آن بازيكنانى است كه كرانچار مثل خيلى هاى ديگر به او اعتقاد نداشت و طى يك فرايند به تركيب راه پيدا كرد تا خود را ثابت كند. او حالا از بازيكنان تركيب اصلى است اما به طور قطع تا رسيدن به نقطه ايده آل راهى طولانى در پيش دارد. با شكورى گفت وگويى داشتيم كه نظر شما را به آن جلب مى كنيم:

• چرا به موفقيت نمى رسيد؟ اشكال از بازيكنان است يا كادر فنى؟
– من كه نمى توانم قضاوت كنم اما بچه ها همه تلاش خودشان را مى كنند. فكر مى كنم جلوى استقلال اهواز بدشانس بوديم. البته واقعاً نمى خواهم بهانه براى توجيه بياورم. واقعاً شرمنده هواداران شديم و هيچ چيز كار ما را توجيه نمى كند.

• يعنى همه كارهاى تيم درست است و فقط شانس نداريد؟
– نمى خواهم اين حرف را بزنم، بلكه بدشانسى مزيد بر علت شد.

• پس ايراد كار كجاست؟
– به عنوان بازيكن كه نمى توانم در اين باره اظهارنظر كنم اما اگر در همان نيمه اول از موقعيت گلى كه داشتيم، به گل مى رسيديم شرايط فرق مى كرد اما راستش را بخواهى اين هم توجيه است. خود ما گل نزديم. خود ما گل خورديم. همه در آن سهيم بوديم و هرچه بگوييم توجيه است.

• الان خط دفاع پرسپوليس به هماهنگى خوبى رسيده است اما با حضور شيث باز هم تركيب تغيير مى كند. اين خوب است يا بد؟
– نمى دانم. مسأله اين است كه مدافعان خوبى در پرسپوليس هستند. شيث يك مدافع مسلط و عالى است. بقيه هم عالى هستند. من اعتقاد دارم ما به يك سيستم دفاعى كارآمد، رسيده ايم و به همين دليل شرايط به گونه اى است كه با بودن يا نبودن هر يك از ما افت و خيز خاصى ايجاد نمى شود و ما به يك درك متقابل از هم رسيده ايم. حالا اينكه چه كسى در ميدان باشد، بستگى به نظر كادر فنى و نوع بازى دارد. هيچ يك از ماحاشيه امنيت نداريم.

• فكر مى كنى جريمه باشگاه مؤثر باشد؟
– به هر حال كه جريمه كردند اما الان كه نمى توانيم حرفى بزنيم. اول بايد حرفى براى گفتن داشته باشيم و براى اين منظور بايد ببريم و شرايط تيم را در جدول درست كنيم.

• فكر مى كنيد؛ درگيرى ها و قهرهايى كه بين بازيكنان وجود دارد، روى شرايط فعلى شما مؤثر باشد؟
– قطعاً همين طور است. به هر حال اگر از رفاقت بين بچه ها كم شود، خود ما دچار افت مى شويم و جذابيت كار كم مى شود. البته ضمن عذرخواهى بايد بگويم در بعضى موارد، مسائلى كه پيش مى آيد، آنقدر بزرگ نيست كه در روزنامه ها مطرح مى شود.

• اين روزها همه كاسه، كوزه ها سر حقيقى شكسته است. تو چه نظرى دارى؟
– بازيكنان در طول بازى مرتكب اشتباهاتى مى شوند. اين براى همه است البته اين حرف را بر اساس تحليل هاى مطرح شده مى زنم وگرنه در جايگاهى نيستم كه بگويم حقيقى اشتباه كرده يا نه؟ اما مى خواهم بگويم هر كسى در شرايط او بود، اصلاً نمى توانست بازى كند. ۹۰ دقيقه تمام به عزيزترين كسان او بدوبيراه گفتند. واقعاً مايه خجالت بود و از طرف استقلال اهوازى ها هيچ كس كارى نكرد. از آن طرف به احمدرضا عابدزاده كه اسطوره فوتبال كشور است آن طور توهين شد. هيچ محروميتى، نمى تواند اين خسارت ها را جبران كند. به نظرم فدراسيون فوتبال كه اينقدر دنبال بازيكنان است تا آنها را با منشور اخلاقى محاكمه كند بايد روى اين مسائل بيشتر تمركز كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)