مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي بازيكن عراقي پرسپوليس گفت: به دليل بدقولي‌هايي كه شده هوار ملا محمد ديگر در پرسپوليس بازي نمي‌كند.

 

عبدالرضا سعدي در خصوص مشكلات به وجود آمده بين هوار ملا محمد و باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: امروز در جلسه‌اي هوار اعتراض خود را به باشگاه پرسپوليس درباره كسر 15 درصد جريمه از قراردادش اعلام كرد و از كاشاني خواست اين مبلغ كمتر شود.
وي افزود: پس از صحبت هايي كه شد هوار ملا محمد درخواست كرد 5 درصدي كه از جريمه اش كاسته شده است را در نامه‌اي به او ابلاغ كنند تا 10 درصد ديگر باقي بماند اما مسئولان باشگاه گفتند اين كار را نمي‌كنيم و بعدا به اين بازيكن ابلاغ خواهيم كرد كه 5 درصد از قرارداد او را كسر كرده ايم.
سعدي ادامه داد: پس از اينكه با برخوردي بسيار گرم از باشگاه خارج شديم هوار ملا محمد شخصا به من اعلام كرد كه ديگر به هيچ عنوان در پرسپوليس نمي‌ماند و قصد دارد ظرف دو روز آينده ايران را ترك كند.


وي در خصوص فسخ قرارداد هوار ملا محمد گفت: مسئولان پرسپوليس گفتند اين بازيكن درخواستي بدهد تا قرارداد او فسخ شود اما هوار به باشگاه اعلام كرد حالا كه شما من را نمي‌خواهيد باشگاه بايد درخواست فسخ قرارداد را اعلام كند اما با اين همه حرف‌ها او ديگر در ايران و پرسپوليس بازي نخواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)