مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به زودي مشكل گلزني تيم برطرف خواهد شد.

 

زلاتكو كرانچار در خصوص شرايط پرسپوليس و غيبتش در روزهاي اخير اظهار داشت: قهر نكرده بودم. با توجه به مشكلي كه برايم پيش آمده بود بايد به كشورم مي‌رفتم و از اينكه كاشاني با اين مرخصي موافقت كرد از وي تشكر مي‌كنم.
وي افزود: تيم را از لحاظ تاكتيكي براي بازي با پاس همدان آماده خواهم كرد. مسئولان باشگاه از نزديك با بازيكنان صحبت كرده‌اند و با مشكلات آنها آشنا شده‌اند.
سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: تيم ما روند رو به رشدي دارد. بايد شكست برابر استقلال اهواز را فراموش كينم. با برنامه‌هايي كه براي بازيكنان دارم به زودي مشكل گلزني تيم پرسپوليس برطرف خواهد شد.
كرانچار ادامه داد: در غياب من عبدي و ايكوويچ به خوبي با بازيكنان تمرين كردند و من هم با حضورم تلاش مي‌كنم تا آخرين نكات را پيش از بازي به پاس همدان به بازيكنان منتقل كنم.
وي در رابطه با غيبت هوارملامحمد در تمرين امروز تصريح كرد: همه بايد بدانند باشگاه قوانين خاصي دارد و تمام اعضاي تيم بايد در اين چارچوب حركت كنند. من هم تابع نظر مسئولان باشگاه هستم. بازيكنان بايد بدانند كه اول بايد براي پيراهن پرسپوليس و بعد براي ساير مسائل بازي كنند.


سرمربي پرسپوليس در رابطه با بازي هفته بيستم برابر تيم پاس همدان گفت: بازي سختي در پيش داريم؛ اما بايد شايستگي‌هاي خود را برابر پاس همدان نشان دهيم و هرچه زودتر دل هواداران را بدست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)