مرجع خبری پرسپولیس : بین محبوبيت و منفورشدن فقط يك گام فاصله است! اين مسأله در فصل جارى براى مرد شماره ۱۱ سرخپوشان كاملاً مصداق پيدا كرد! بازيكنى كه در نيم فصل اول بدجورى مورد غضب هواداران قرار گرفته بود، حالا با بازوبند كاپيتانى سرخ ها نمايش قابل قبولى ارائه مى دهد! گفت وگو با وى رابخوانيد:

• پس از پيروزى شيرينى كه مقابل مس داشتيد، شكست در اهواز كمى دور از انتظار بود؟
– خودمان هم هنوز از اين مسأله ناراحتيم و دوست نداشتيم شكست ديگرى در كارنامه داشته باشم. تا دقايق آخر هم بازى مساوى دنبال مى شد اما يك ضربه ايستگاهى و شوت راه دور غافلگيرمان كرد. به نظر من كمترين حق ما از اين بازى كسب يك امتياز بود و بازى بايد مساوى مى شد.

• روند تيم در اين بازى نسبت به بازى با مس و سپاهان با افت مواجه نشده بود؟
– ببينيد، هر بازى شرايط خاص خود را دارد. ما در اين بازى هم به لحاظ ايجاد موقعيت و درصد مالكيت توپ شرايط خوبى داشتيم و حريف برترى به ما نداشت. ما تا حدود دقيقه ۷۵ هم نسبت به استقلال اهواز بهتر بوديم. تنها برنامه حريف استفاده از توپ هاى بلند و پشت دفاع و ضربات ايستگاهى بود كه از حق نگذريم مدافعانمان روز خوبى را پشت سر گذاشتند گل دقيقه ۳۰+۹۰ بدشانسى ما بود و خوش شانسى حريف؛ وگرنه جريان بازى به گونه اى نبود كه برد حق استقلال اهواز باشد اما حق به حقدار نرسيد!

• اكثر كارشناسان و فوتبالدوستان مشكل و معضل پرسپوليس را تداوم تغييرات پياپى در تركيب تيم مى دانند. آمار ۱۹ تركيب در ۱۹ بازى در دنيا منحصر به فرد است؟


– البته قبول دارم كه هر چقدر تغييرات كمتر باشد، تيم به لحاظ بازى و هماهنگى بهتر و موفق تر خواهد بود اما اين مسأله مختص اين بازى نبود اما در اين مورد كادر فنى حتما استدلال ها و دلايل محكمى دارند. در اين مورد نظر و حرف اول و آخر را كادر فنى و در رأس آن سرمربى تيم اعلام مى كند. به هر صورت با توجه به اينكه كم شدن تغييرات مى تواند در هماهنگى و بهتر شدن كار تيم مؤثر باشد، اميدوارم اين مسأله هر چه زودتر در پرسپوليس ايجاد شود.

• ۱۱ امتياز فاصله تا صدر، حضور حريفان قدرى چون سپاهان، ذوب آهن و … در بالاى جدول، اميد پرسپوليس را براى رسيدن به صدر و پله هاى بالاتر كم نمى كند؟
– قبول دارم با اين شكست خودمان، كارمان را براى رسيدن به صدر سخت كرده ايم اما هنوز هم فرصت جبران داريم. البته نبايد فراموش كنيم ديگر حتى حق از دست دادن يك امتياز را هم نداريم. برد و پيروزى در همه بازى هاى باقى مانده مى تواند تنها نقطه اميدوارى ما براى رسيدن به صدر باشد. با پيروزى در بازى هاى بعدى، على الخصوص مقابل حريفان اصلى مان مثل سپاهان، ذوب آهن، استقلال و … مى توانيم فاصله ۱۱ امتيازى را از بين ببريم.

• نوبتى هم باشد، نوبت بازى با پاس است. تيمى كه براى رهايى از خطر قعرنشينى قطعا با برنامه ويژه اى به تهران مى آيد؟
– به نظر من بازى ما مقابل پاس به مراتب سخت تر از بازى با استقلال اهواز است. همانطور كه خودتان هم اشاره كرديد، اين تيم جزو تيم هاى پايين جدولى است و براى فرار از موقعيت فعلى اش تلاش خود را مقابل ما دوچندان خواهد كرد. در لابه لاى صحبت هاى قبلى ام هم گفتم، ديگر حق نداريم حتى يك امتياز به حريفان بدهيم. با پيروزى مقابل پاس و كسب هر ۳ امتياز اين ديدار، براى شروع دوباره پيروزى ها و موفقيت هايمان استارت دوباره اى خواهيم زد.

• مقابل استقلال اهواز هم در پشت هافبك راست بازى كردى، در مورد حضور در اين پست صحبت مى كنى؟
– مشكل يا مسأله خاصى ندارم. من در نيم فصل اول هر جايى كه كادر فنى از من مى خواست، حاضر مى شدم اما با توجه به اينكه در پست فعلى ام بيشتر در كارهاى تهاجمى شركت مى كنم، مورد علاقه ام است. در بازى با استقلال اهواز و مس هم كادرفنى از من راضى بود. در اين پست احساس راحتى مى كنم حتى اگر شانس با من يار نبود، مى توانستم در اين بازى گلزنى هم بكنم اما نشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)