مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس با صدر جدول فاصله دارد اما عادل كلاه كج هنوز هم اميدوار است اين تيم قهرمان شود و مدعيان ديگر قهرمانى با حضور در ليگ قهرمانان آسيا دچار افت و بحران شوند و سرخپوشان بتوانند با استفاده از اين شرايط قهرمان شوند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• بازى با استقلال اهواز چطور بود؟
– خوب بود و حداقل مى توانستيم يك امتياز بگيريم اما با يك ضربه كاشته در لحظات آخر، بازى را باختيم. كارى هم نمى توانستيم بكنيم. ضربه ميلاد ميداودى استثنايى بود. ميلاد مثل برادر من است. در آن بازى روز خوبش نبود اما آن ضربه كاشته نشان داد كه بازيكن بزرگى است و مى تواند هر لحظه نتيجه بازى را عوض كند.

• در اين بازى مستحق باخت بوديد؟
– فكر نمى كنم چون بازى متعادلى انجام شد و مى شد مساوى تمام شود. البته اگر مى خواستيم حتى مى توانستيم ۳ امتياز بازى را بگيريم اما نشد.

• باختن در لحظه آخر چه حسى داشت؟
– خودم كنار نيمكت بودم و به ديوار كنار نيمكت ضربه زدم كه انگشتم آسيب ديد و يخ درمانى كردم. خيلى عصبانى شديم، آنقدر كه فكرش را نمى كرديم.

• چرا نيمكت نشين شده اى؟
– اين نظر كادر فنى است. آنها خواستند روى نيمكت بنشينم، ما هم نشستيم. چه حرفى مى شود زد؟

• يعنى اعتراضى ندارى؟
– چيزى نيست كه با اعتراض حل شود. با اعتراض كه به تركيب تيم نمى روم. حقم است كه در تركيب باشم. حق خودم را مى گيرم. همه كارشناسان قبول دارند كه حقم است بازى كنم. چرا بايد اعتراض كنم و ناراحت باشم؟ كادر فنى اگر خواست بازى كنم، جانم را هم مى گذارم اما اگر نخواستند بازى كنم، روى نيمكت براى موفقيت تيم دعا مى كنم.

• تا چه زمانى اين وضعيت را تحمل مى كنى؟
– اگر ببينم حقم دارد خورده مى شود ناراحت و عصبانى مى شوم اما چون قرارداد دارم به آن پايبند هستم. من خوب تمرين مى كنم تا آماده باشم و هر وقت به زمين بروم، خوب كار كنم.

• بازى با پاس همدان را چطور پيش بينى مى كنى؟
– بعد از بازى با استقلال اهواز با بچه ها صحبت كردند و جريمه هم شديم. ما آن بازى را فراموش كرديم و به بازى با پاس همدان فكر مى كنيم. در آزادى بايد ۳ امتياز را بگيريم تا در كورس قهرمانى بمانيم.

• چه شناختى از پاس همدان دارى؟
– پاس همدان تيم خيلى خوبى است و الان هم با آقاى مدير روستا خوب نتيجه مى گيرد. من با سردار ملاحى كار كرده ام و براى ايشان نظم و انضباط خيلى مهم است. كار خيلى سختى داريم اما بايد در آزادى و جلوى چشم هواداران ۳ امتياز را بگيريم.

• مى توانيد پاس همدان را ببريد؟
– صددرصد. ما اگر بخواهيم، مى توانيم هر تيمى را ببريم. در اهواز هم مى توانستيم استقلال اهواز را ببريم چون بازيكنان خيلى خوبى داريم.

• مى گويند بعد از بازى با استقلال اهواز به دليل ناراحتى، با تيم به تهران برنگشتى. واقعاً چنين چيزى بود؟
نه، قبل از بازى با كادر فنى، حاج آقا كاشانى و خوردبين صحبت كردم و يك روز اجازه گرفتم تا در كنار خانواده ام باشم. هيچ مشكلى نبود.

• هنوز هم پرسپوليس را مدعى قهرمانى مى دانى؟
– صددرصد چون هنوز ۱۵ هفته ديگر به پايان ليگ باقى مانده است. مدعيان ديگر قهرمانى در ليگ قهرمانان آسيا بازى مى كنند كه آن مسابقات برايشان افت و بحران مى آورد. اميدوارم نمايندگان ايران در آسيا موفق شوند. ما فقط در ليگ و جام حذفى بازى مى كنيم اما آنها در آسيا هستند و همين مسأله برايشان دردسرساز مى شود.

• اما هواداران پرسپوليس به قهرمانى اين تيم خوشبين نيستند.
– هواداران حق دارند چون يك بازى مى بريم و يك بازى مى بازيم. آنها بيكار نيستند كه در سرما و گرما كنار ما باشند. وقتى از تيم حمايت مى كنند، بايد براى سربلندى آنها بجنگيم. ما مى خواهيم خوب نتيجه بگيريم اما نمى شود. حالا بايد چكار كنيم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)