مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: به كاشاني توضيح نمي‌دهم و تنها در مورد كارهايم به سازمان تربيت‌بدني جوابگو هستم.

 

عباس انصاري‌فرد در واكنش به سخنان حبيب كاشاني درباره هزينه كردن درباره بازيكنان اظهار داشت: حدوداً يك ماه است كه با هيچ رسانه‌اي مصاحبه نكردم. به خاطر اينكه دوست دارم پرسپوليس به آرامش برسد و هيأت مديره قدرتمندي براي اين باشگاه تشكيل شود. به همين منظور حتي برنامه‌هاي مهم ورزشي را هم نمي‌بينم.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس افزود: به كاشاني مي‌گويم نام من را در اظهار نظراتش نياورد. تمام كارهايم مشخص و با برنامه بوده است. به كاشاني توضيح نمي‌دهم و تنها در مورد كارهايم به سازمان تربيت‌بدني جوابگو هستم.
وي در مورد بازيكنان خارجي پرسپوليس عنوان كرد: ايشان از اين بازيكنان انتقاد مي‌كند. اگر اين بازيكنان را جذب نمي‌كردم، معلوم نبود كه تيم در همين رده‌اي كه هست نيز باشد. اگر اين بازيكنان را جذب نمي‌كردم و نتيجه نيز از اين بدتر مي‌شد معلوم نبود چه مي‌گفتند.
انصاري‌فرد خاطرنشان كرد: من يك تيم جوان را تحويل دادم كه مي‌توانست بهتر از اين نتيجه بگيرد. من اين مسائل را گفتم تا مردم بدانند و به كاشاني توصيه مي‌كنم تا در مصاحبه‌هايش از من اسمي نبرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)