مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى رويارويى با پاس همدان آماده مى شود. تياگو فراگو هافبك برزيلى پرسپوليس بنا به نظر كارشناسان روزبه روز وضعيتش در تركيب سرخپوشان بهتر مى شود و با اهواز و ديدارى كه پرسپوليس مقابل استقلال اهواز به نمايش گذاشت، توانست در حضور ۹۰ دقيقه اى خود در تركيب پرسپوليس، يكى از بازيكنان خوب در تيم سرخ ها لقب بگيرد. در آستانه ديدار با پاس همدان طى صحبتى كه با اين بازيكن خارجى سرخپوشان داشتيم او معتقد بود پرسپوليس باخت مقابل استقلال ا هواز را فراموش كرده و با اميدوارى و انگيزه بالا خود را براى ديدار با پاس همدان و موفقيت در اين بازى آماده نموده  است. با ما همراه باشيد:

• وضعيت پرسپوليس را در حال حاضر چطور مى بينى؟
– شرايط خوب است. البته اگر در اهواز نتيجه بهترى مى گرفتيم، قطعاً شرايطمان ايده آل تر بود اما متأسفانه در ديدارى كه مستحق شكست نبوديم، باختيم. ما آن بازى و نتيجه اى كه در آن رقم خورد را فراموش كرده  ايم و به آينده اى روشن فكر مى كنيم.

• در آن ديدار در تركيب پرسپوليس فيكس بودى و خيلى ها معتقد بودند يكى از بازيكنان خوب زمين نام گرفتى. در اين مورد صحبت مى كنى؟
– من در طول هفته قبل در تمرينات تلاش زيادى كردم و با آمادگى كامل توانايى هايم را نشان دادم؛ همين مسأله باعث شد در اين ديدار در تركيب اصلى تيم به بازى گرفته شوم. خوشحال هستم كه در اين بازى مربيان و هواداران پرسپوليس از عملكردم راضى بودند و توانستم رضايت آنها را جلب كنم و دوست داشتم اين بازى خوب را با يك نتيجه خوب جشن مى گرفتيم اما نشد!

• يعنى پرسپوليس استحقاق شكست را نداشت؟
-اصلاً. ما در طول بازى راه هاى نفوذ بازيكنان حريف را بسته بوديم و آنها چاره اى جز استفاده از توپ هاى بلند و ضربات ايستگاهى نداشتند. در يكى، دو صحنه اى هم كه در چنين شرايطى صاحب موقعيت شدند عناصر دفاعى ما فوق العاده كار كردند و شانس آنها را گرفتند اما درست زمانى كه بازى تمام شده بود و منتظر سوت پايان بازى بوديم، بدشانسى آورديم.

 

• فكر مى كنى در بازى با پاس هم بدشانسى سراغ پرسپوليس بيايد؟
– اميدوارم اين طور نشود. ما بعد از شكست، نيازمند پيروزى هستيم و نبايد بازى را به حريف واگذار كنيم. من مى دانم پاس كه حريف اين هفته ماست در انتهاى جدول قرار دارد و شرايط خوبى ندارد. براى همين حريف خطرناكى براى ما محسوب مى شود. بزرگترين امتياز ما در اين ديدار اين است كه در خانه خودمان بازى مى كنيم و حتماً طرفداران پرسپوليس به استاديوم مى آيند تا ما را تشويق كنند. اين پوئن مثبتى براى ما به حساب مى آيد تا روحيه و انگيزه مان براى كسب پيروزى و همه امتيازات اين ديدار بيشتر از قبل شود.

• راستى از وسلى خبر دارى؟
– اصلاً دوست نداشتم او از پرسپوليس جدا شود. نمى دانم امكان حضور دوباره اش در تيم وجود دارد يا نه اما دوست دارم او برگردد تا در كنار او بازى كنم. او بازيكن خوب و منظمى است اگر آن مشكل براى فرزندش به وجود نمى آمد حتماً به موقع به ايران برمى گشت تا در تمرينات شركت كند. از جدايى او از پرسپوليس متأسفم.

• آينده پرسپوليس را در پايان فصل چگونه پيش بينى مى كنى؟
– ما براى رسيدن به جايگاه بهتر در جدول فرصت داريم و بايد تا روز آخر بجنگيم. پرسپوليس تيم خوبى است و بازيكنان خوبى هم دارد. اين كه فاصله ما تا بالاى جدول زياد است، دليل كافى براى ادامه ندادن به تلاشمان نيست. ما بايد بجنگيم و مطمئن باشيم نتيجه لازم را به دست خواهيم آورد. هر چقدر تلاشمان را بيشتر كنيم، در پايان فصل نتيجه اش را خواهيم ديد.

• در بازى با پاس هم قرار است در تركيب اصلى پرسپوليس بازى كنى؟
– نمى دانم. هنوز هيچ چيز مشخص نيست. من از هر لحاظ آماده ام و اينكه در زمين باشم يا از روى نيمكت بازى را تماشا كنم بستگى به تصميم كادرفنى دارد. فكر مى كنم آمادگى كامل را دارم كه در اين بازى هم مثل ديدار قبل بازى كنم و براى پيروزى تيم بجنگم.

• پيش بينى ات از نتيجه بازى چيست؟
– سؤال خيلى سختى پرسيديد. شايد نتوان به صورت دقيق به اين سؤال پاسخ داد اما من مطمئن هستم ما برنده بازى هستيم. نتيجه اش را مطمئن نيستم شايد با ۲ گل بازى را برديم و هوادارانمان را خوشحال كرديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)