مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى مربى پرسپوليس معتقد است سپاهان، ذوب آهن و استقلال تا پايان فصل دچار نوسان شديدى خواهند شد چرا كه آنها درگير مسابقات آسيايى هستند و همين مسأله براى آنها مشكلاتى را به وجود خواهد آورد. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• اوضاع پرسپوليس راضى كننده هست؟
– باخت هميشه وضعيت را دگرگون مى كند اما ناراحتى ما اين است كه مى توانستيم بازى را ببريم اما باختيم كه البته در لحظات آخر و روى يك ضربه استثنايى بود. در اين بازى مساوى هم براى ما خوب نبود و دنبال برد بوديم. بايد جلوى اين اتفاقات را گرفت. بايد همه تلاش كنيم بهترين تيم وارد زمين شود تا تأثيرگذار باشد.طى جلسه اى كه داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه بايد تلاش مضاعف كنيم تا به هدفمان برسيم.

• بازى با پاس همدان را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– در دور رفت آنها را شكست داديم اما تيم خوبى بودند، هر چند كه تداوم نداشتند اما با تغيير و تحولاتى كه انجام دادند بازى ها را خوب شروع كرده و تداوم بخشيدند و خودشان را بالا كشيدند. به نظر من بازى با پاس همدان بازى خوبى مى شود چون آنها هم مثل بقيه تيم ها مقابل ما انگيزه دارند اما انگيزه بازيكنان ما خيلى بيشتر از آنهاست به همين دليل بازى سطح بالايى از پرسپوليس شاهد خواهيد بود.

• اگر ببازيد شرايط پرسپوليس چطور خواهد شد؟
– فوتبال است و روى اما و اگر نمى شود سؤال طرح كرد. مى شود درصدى را براى احتمالات در نظر گرفت چون فوتبال قابل پيش بينى نيست و هيچ تيمى از پيش برنده يا بازنده نيست. نبايد اصلاً به باخت فكر كرد يعنى هيچ كدام از بچه هاى ما حق ندارند به باخت فكر كنند.

 

• اينكه مى گويند صميميت لازم بين بازيكنان تيم نيست را قبول داريد؟
– بعد از هر باختى همه چيز حتى خوبش هم زير سؤال مى رود. بعد از هر بردى مسائل بد هم ديده نمى شود. اينها پس لرزه هاى باخت است اما بچه هاى ما خيلى مردتر و با انگيزه تر از اين هستند كه با يك باخت به مشكل بر بخورند. پرسپوليس چون طرفداران زيادى دارد اين چيزها بيش از حد خودش را نشان مى دهد.

 

• هواداران پرسپوليس از قهرمانى اين تيم نااميد شده اند. براى آنها چه صحبتى داريد؟
– تجربه من مى گويد هنوز زود است كه قضاوت كرد. هيچ چيزى از دست رفته نيست. فقط ما نبايد امتياز از دست بدهيم.

 

• يعنى هنوز هم مدعى قهرمانى هستيد؟
– هر ۶ تيم اول جدول مدعى هستند اما جدى ترين مدعيان كسانى هستند كه تا پايان فصل خوب كار كنند. سپاهان، ذوب آهن و استقلال دچار نوسان شديد خواهند شد.

 
• چرا؟
– چون آنها درگير مسابقات آسيايى مى شوند و نگه داشتن تيم در روند ايده آل سخت است. تضمينى نيست كه تا آخر فصل خوب كار كنند. هنوز ۱۵ بازى ديگر باقى مانده است و امتيازات زيادى هست و با ۲ باخت و ۲ مساوى، اختلاف از بين مى رود. تا لحظه آخر نبايد در مورد قهرمانى قطعى صحبت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)