مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو شماره ۱۰ پرسپوليس را بر تن كرد تا نامش را در كنار بزرگانى قرار دهد كه اين شماره قبلاً مال آنها بود اما ظاهراً بدشانسى فعلاً به سراغ او رفته و زمان هاى حضورش در تركيب پرسپوليس بازى به بازى كمتر مى شود.پيش از بازى پرسپوليس و پاس به سراغش رفتيم تا ببينم چه شرايطى دارد.

• ديگر دارى نيمكت نشين۹۰ دقيقه اى مى شوى!
– نمى دانم چرا چنين شده است. فعلاً كه قسمت  ما چنين شده و با آن داريم يك جورايى مى سازيم.

• قبلاً خيلى ها به حضورثابت و كاملت در تركيب پرسپوليس معترض بودند.
– بله، من نيم فصل اول پسر كرانچار بودم. مى گفتند برايم پارتى بازى  مى شود اما حالا آنها حرفى نمى زنند وسكوت كرده اند. نمى دانم حالا آنها چه حرفى براى گفتن دارند.

• با اين نيمكت نشينى مى خواهى چكار كنى؟
– هيچ، كارى جز تمرين كردن از دستم بر نمى آيد، بايد آنقدر تمرين كنم تا در تركيب قرار بگيرم و بعد بازدن گل خودم را به تيم تحميل كنم.

 

• دليل نيمكت نشينى ات چيست؟
– اگر مى دانستم كه خوب بود. من در بازى مقابل مس بازى كردم و وقتى يك بر صفر جلو بوديم تعويض شدم. فكر مى كردم مربى به تركيب تيمى كه مى برد دست نمى زند و همين مساله باعث شد تا به بازى بعد اميدوار باشم اما در بازى بعد رفتم روى نيمكت، مربى سليقه اش اين بود كه ۹۰ دقيقه بازى نكنم.

• از بازى مقابل پاس همدان بگو؟
– طبيعى است كه بازى سختى  پيش رو داشته باشيم. پاس همدان براى ماندن تلاش مى كند و انگيزه بسيار بالايى دارد اما ما هم انگيزه زيادى داريم بايد نشان دهيم كه پرسپوليس هستيم و بايد مثل اين تيم ظاهر شويم. قول مى دهم با كمك تماشاچيان اين مشكل را حل مى كنيم و خودمان را دوباره نشان مى دهيم.

• فكر مى كنى مقابل پاس بازى كنى؟
– نمى دانم البته من آماده ام وشرايط بازى كردن را هم دارم. با اين وجود باز هم تابع نظر كادر فنى هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)