مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، صبح امروز برای ملاقات با ناصر حجازی به بیمارستان کسری رفت. محمود خوردبین پس از ملاقاتش با حجازی، پاسخگوی سوالات ما بود.

 

*به ملاقات ناصر حجازی  رفته بودید. وضعیت شان چطور بود؟
الحمد الله به لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. مدتی را با هم گپ زدیم، از وضعیت درمانی اش گفت و من هم از صمیم قلب برایش آرزوی سلامتی کردم. امیدوارم به لطف خدا هر چه زودتر با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شود.

 

*کمی  هم به وضعیت تیم بپردازیم، جلسه کاشانی با بازیکنان و کادر فنی، تاثیری روی تیم داشته است؟
خدا را شکر روحیه بچه ها در تمرینات خیلی خوب شده و امیدوارم تاثیر عملی آن را هم در بازی جمعه شاهد باشیم. این جلسه، با جلسات مشابه، فرق داشت و باید تاثیر گذار باشد.

 

 *مگر ویژگی این جلسه چه بود؟
ببینید! خوبی این جلسه این بود که همه حرف ها خیلی صریح و بی پرده زده شد. هر کس هر حرفی که داشت زد رودروی هم و بدون هیچ واسطه ای. همین باعث شد خیلی از مسایل روشن شود و وقتی حرف از هم قسم شدن به میان آمد، با آگاهی کامل از همه مسایل بود. این هم قسمی و این متحد شدن، خالص است و عیارش بالاست.

 *وضعیت کنونی پرسپولیس را چطور می بینید؟

من به این تیم اعتقاد دارم. ما در 4-3 بازی گذشته خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی محض نتایج را واگذار کردیم. در بازی با سپاهان پنالتی را از 12 متری دروازه گل نمی کنیم و در بازی استقلال اهواز، از 40 متری یک گل عجیب می خوریم.در حالی که عملکردمان در هر دو بازی ها مثبت بود و انصافا حق مان باخت نبود.
حالا هم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و جلسه مثبتی که داشتیم، آماده ایم تا به این بدشانسی ها خاتمه بدهیم و خیلی مصمم تر وارد کورس قهرمانی شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)