مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نبايد به بازيكناني كه از خارج وارد فوتبال ايران مي‌شوند، به راحتي اجازه بدهيم به تيم، بازيكنان و مسوولان پرسپوليس بي‌احترامي كند.

 

محسن خليلي  درباره هوار ملا محمد و رخدادهاي چند روز اخير پيرامون اين بازيكن عراقي عنوان كرد: از مصاحبه چند روز اخير او واقعا متاسف شدم. چون ما نبايد اجازه بدهيم بازيكناني كه از خارج مي‌آيند به راحتي به تيم و بازيكنان و مسوولانش توهين كنند. هر بازيكني كه از خارج وارد فوتبال ايران مي‌شود و به استقلال يا پرسپوليس مي‌پيوندد نخست بايد حد و حدود و جايگاه اين تيم‌ها را دانسته و بعد به اظهارنظر و انتقاد درباره آنها بپردازد. پرسپوليس بزرگتر از آن است كه بازيكني همانند هوار ملامحمد بخواهد برايش تعيين تكليف كند.

آقاي گل دو فصل پيش رقابت‌هاي ليگ برتر ادامه داد: در قابليت‌هاي هوار هيچ ترديدي ندارم ولي او در حد خودش و كشورش بازيكن خوبي است. ما در ايران بازيكني بهتر از او را هم داريم. پرسپوليس نيازي به بازيكن حاشيه‌ساز ندارد. ما امروز بيش از هر زمان ديگر به حمايت همه جانبه هواداران‌مان نياز داريم و درون تيم هم آرامش مي‌خواهيم. اميدوارم در مورد او تصميم مديريتي گرفته شود.

 پرسپوليس به بازيكني كه به اين تيم ضربه بزند، هيچ وقت نياز نداشته است. تمام كساني كه قصد حاشيه‌سازي براي پرسپوليس را دارند بدانند كه هواداران تيم و بازيكنان همه جانبه از كادر مديريتي تيم حمايت مي‌كنند.

خليلي افزود: كسي كه ادعاي حرفه‌اي بودن دارد و قراردادي حرفه اي را هم امضا كرده است بايد به قرارداد و شرايط حرفه‌اي پايبند باشد و به آن عمل كند. او حرف از حرفه‌اي بودن مي‌زند اما به تيم بي‌احترامي مي‌كند. مهاجم پيشين تيم ملي ايران همچنين گفت: هواداران فوتبال در ايران بسيار باشعور و فهيم هستند و آنها كساني را پرسپوليسي مي‌دانند كه به خاطر پول به اين تيم نمي‌پيوندند اما برخي بازيكنان تا پول خود را به طور كامل دريافت نكنند، با تيم قرارداد نمي‌بندند و در عين حال هر لحظه از حرفه‌اي بودن و علاقه‌مندي‌شان به پرسپوليس ‌دم مي‌زنند. اميدوارم هواداران، متوجه اين موضوع باشند و نخواهند از بازيكن غير حرفه‌اي و قانون‌شكن حمايت كنند.

خليلي درباره وضعيت خودش هم گفت: خوشحالم كه بعد از آسيب ديدگي دوباره سلامتي‌ام را به دست آورده‌ام. بايد از زحمت‌هاي كادر پزشكي پرسپوليس و بويژه دكتر زرينه قدرداني كنم. اكنون بدون درد و به طور كامل در خدمت تيم هستم. چند هفته‌اي است كه در كنار تيم بسر مي‌برم و روز به روز هم به شرايط ايده‌آل خودم نزديك‌تر مي‌شوم.

مهاجم سرخ‌پوشان پايتخت درباره وضعيت اين تيم هم گفت: نمي‌شود گفت كه اوضاع ما روبه‌راه و عالي است. با اين حال به خاطر حضور بازيكنان باتجربه و جلسه‌هايي كه كاشاني مديرعامل باشگاه، دارد، حاشيه‌ها در تيم كم است. سوء تفاهم‌ها برطرف شده و بازيكنان با روحيه‌اي خوب و انگيزه‌اي بالا آماده بازي با پاس هستند. در بازي گذشته هم ما مي‌توانستيم برنده از ميدان خارج شويم.

خليلي درباره هدف پرسپوليس با توجه به روند پر فراز و نشيب اين تيم در فصل جاري رقابت‌ها گفت:‌ پرسپوليس به خاطر پتانسيل بالايش و هوادارانش هميشه به فكر قهرماني است. حاشيه‌ها در كنار تيم و گاهي اوقات هم درون تيم، به ما ضربه زده است. افرادي هستند كه براي تيم حاشيه درست مي‌كنند چه از بيرون و چه درون تيم. آنهايي كه تلاش مي‌كنند به پرسپوليس ضربه بزنند نبايد اسم خودشان را پرسپوليسي بگذارند، چرا كه تنها به اين تيم خيانت مي‌كنند.

خليلي درباره فوتبال ملي و تيم ملي فوتبال هم گفت: طبيعي است كه پس از ناكامي در راهيابي به جام جهاني، تيم از نظر روحي افت كند و فوتبال ملي ضعيف‌تر شود. اكنون وظيفه مسوولان است كه به حمايت بيشتر از تيم بپردازند. ضمن آن كه بايد قبول كنيم كه داريم از فوتبال آسيا هم عقب مي‌افتيم. پتانسيل ما همين است. در ايران همين بازيكنان را داريم نه بيشتر. تمامي آنهايي كه لياقت و شايستگي حضور در تيم ملي را داشتند، دعوت شدند. كسي نبايد به انتقاد از تيم ملي بپردازد، چرا كه همه بازيكنان به تيم ملي دعوت شده و در آن بازي كرده‌اند.

خليلي مشكل تيم ملي را اينچنين ارزيابي كرد: تيم ملي با اين برنامه‌ريزي به جايي نخواهد رسيد. تا وقتي كه به كادر فني زمان كافي داده نشود، تيم هم نتيجه نخواهد گرفت. ما مدت‌هاست كه همه نفرات را يك به يك از دور خارج مي‌كنيم. همين طور داريم همه را طرد مي‌كنيم. در نهايت بايد به يك نفر اعتماد كنيم. ما دايي را سوزانديم و اكنون مي‌گوييم كه جاي او خالي است. او در فوتبال دنيا نامي بزرگ و اعتباري براي فوتبال ايران بود. ولي در فوتبال داخلي، او از چه جايگاهي برخوردار است. بايد به كادر فني اعتماد كرد و به آنها فرصت و امكانات داد. تغييرات پي در پي بود كه باعث شد نتيجه نگيريم و به جام جهاني نرويم. بايد به قطبي اعتماد كرد.

مهاجم سرخ‌پوشان درباره بازگشت خودش به تيم ملي هم گفت: اگرچه خاطرات خوبي از حضور در تيم ملي ندارم و دو اتفاق بد هم برايم در تيم ملي رخ داده است،‌ با اين حال سرباز تيم ملي هستم بار قبل برايم اتفاقات بدي افتاد و نامهرباني‌هايي هم با من شد. از جمله آن كه فدراسيون هنوز هزينه‌هاي درمانم را پرداخت نكرده است. با اين حال اميدوارم بهترين‌ها به تيم ملي دعوت شوند و براي موفقيت اين تيم تلاش كنند.

خليلي در پايان درباره ليگ برتر هم گفت: سپاهان نمونه‌اي خوب از سرمايه‌گذاري مناسب و جمع‌آوري درست بازيكنان در حد نياز است و اين تيم هم‌اكنون جواب مديريت خوب و كارشناسي‌اش را مي‌گيرد. بر خلاف پرسپوليس كه احساسي عمل كرد و بدون توجه به نيازهايش بازيكن گرفت. با اين حال بايد گفت براي پيش‌بيني قهرمان ليگ، بسيار زود است. فوتبال ايران سال‌هاست كه از حالت دو قطبي خارج شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)