مرجع خبری پرسپولیس : گمانه زنى ها در مورد اعضاى جديد هيأت مديره پرسپوليس آغاز شده است. گفته مى شود ۳ عضو اين هيأت مشخص شده و قرار است به زودى ۲ عضو ديگر هم از سوى سازمان تريبت بدنى مشخص شود. در اين رابطه گفته مى شد قرار است اين ۲ عضو جديد توسط حبيب كاشانى، سرپرست كنونى باشگاه پرسپوليس معرفى شود اما به نظر مى رسد همه اين گمانه زنى هارا بايد به كنارى گذاشت. تصميم گيريهاى صورت گرفته توسط رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس براى حل اين مشكل به نظر مى رسد كامل شده و هر ۵ عضو جديد هيأت مديره مشخص شده اند اما هنوز يك كار ديگر باقى مانده كه اگر آن هم انجام شود پرسپوليس چارت جديد مديريتى خود را خواهد شناخت. بد نيست نگاهى به اين تصميم گيرى هاى صورت گرفته بيندازيم.

كاشانى سرپرست مى ماند
طبق برنامه ريزى جديد سعيدلو قرار است حبيب كاشانى همچنان هدايت پرسپوليس را برعهده داشته باشد. ظاهراً بهترين راهكار براى اين مسأله تمديد دوره سرپرستى به مدت ۳ ماه ديگر مى باشد. طبق قانون ، رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس اين امكان را دارد كه حكم سرپرستى را به مدت ۳ ماه ديگر تمديد كند. به اين ترتيب كاشانى مى تواند تا پايان اسفندماه به عنوان سرپرست در كنار پرسپوليس بماند و وقت لازم براى انتخاب مديرعامل جديد را به هيأت مديره پرسپوليس بدهد.

۵ عضو مشخص شده اند
شنيديم برخلاف گفته ها كه نام ۳ عضو هيأت مديره مشخص شده ، از طرف على سعيدلو هر ۵ عضو اين هيأت  مشخص و انتخاب شده اند. يك عضو اقتصادى، يك عضو سياسى، يك عضو ورزشى و ۲ عضو مجلسى! تركيب معلوم شده است اما چرا نفرات معرفى نمى شوند آن هم علت دارد.

كاشانى و هدايتى پشت ميز مذاكره
ديگر اين مسأله قابل پنهان كردن نيست كه حبيب كاشانى و حسين هدايتى اختلاف نظرهاى شديدى پيدا كرده اند و حاضر نيستند با هم در پرسپوليس همكارى داشته باشند اما على سعيدلو همچنان تأكيد دارد كه اين ۲ نفر با كنار گذاشتن حاشيه ها و اختلافات مى توانند در پرسپوليس عملكرد مناسبى داشته باشند. بد نيست بدانيد سعيدلو يكى دو بار با دعوت از هر ۲ نفر اين آقايان سعى كرده تا اختلاف نظرها را به شكلى منطقى برطرف كند كه هنوز در اين راه موفق نشده است. اما او كماكان هدفش قرار دادن اين ۲ نفر در كنار هم است.

مأموريت براى فرخزادى
مجيد فرخزادى ۲ شب قبل در دفتر على سعيدلو حاضر شد و با رئيس سازمان تريبت بدنى ديدار كرد. در اين جلسه مقرر شد مجيد فرخزادى نسبت به حل مشكل پيش آمده ميان كاشانى و هدايتى اقدام كند. فرخزادى هم قصد دارد با ميانجيگرى و ارتباطى كه با هر ۲ نفر دارد به شكلى اين اختلاف را برطرف سازد. بايد ديد آيا فرخزادى مى تواند آخرين اقدام سعيدلو را به سرانجام برساند.

معرفى هيأت مديره بعد از آشتى كنان
خبر مى رسد بلافاصله بعد از حل مشكل اين ۲ مدير، سازمان تربيت بدنى اسامى اعضاى هيأت مديره را اعلام خواهد كرد و احكام آنها سريعاً صادر مى شود. پس از آن كاشانى سرپرستى باشگاه را برعهده مى گيرد تا هيأت مديره با فراغ بال نسبت به انتخاب مديرعامل اقدام نمايد. شنيديم اين انتخاب تا پايان دوره دوم سرپرستى كاشانى صورت نمى گيرد و كاشانى پرسپوليس را در فصل جارى به پايان راه هدايت خواهد كرد.

تنها گزينه هاى مشخص!
مى توانيد حدس بزنيد اين ۵ عضو هيأت مديره چه كسانى هستند اما آنچه مشخص است حضور حبيب كاشانى و حسين هدايتى است كه اگر اختلافاتشان برطرف شود در اين هيأت مديره قطعى است. چيزى كه سعيدلو هم به آن تأكيد و توجه دارد.تشخيص نفرات بعدى اين گروه هم قطعاً كارى ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)