مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس پس از شكست در اهواز ،مقابل پاس همدان محكوم به برد است. در شرايطى كه به نظر مى رسد پاس حريف چندان ساده اى براى سرخ ها نباشد، پرسپوليسى ها مصمم هستند به هر قيمتى۳ امتياز اين ديدار را به جمع امتيازات قبلى خود بيفزايند. در آستانه ديدار پرسپوليس – پاس به سراغ مجتبى شيرى رفتيم. که چند هفته اى است فرصتى براى حضور در تركيب اصلى نيافته است. در شرايطى كه ديدار رفت ۲ تيم در همدان با پيروزى ۲ بريك سرخ ها به پايان رسيده، شيرى معتقد است در ديدار برگشت نيز پرسپوليس تيم پيروز ميدان است.

• پرسپوليس براى بازى با پاس چه برنامه اى دارد؟
– هدف اصلى ما چه در اين ديدار و چه در ساير بازى هاى باقى مانده كسب پيروزى هاى متوالى است. ما در طول بازى هايى كه پشت سر گذاشته ايم امتيازات زيادى را از دست داده ايم و ديگر جايى براى اشتباه نداريم. انشاءالله بازى با پاس شروعى براى بردهاى متوالى مان باشد تا بتوانيم با جمع آورى امتيازات لازم جايگاهمان را بهبود دهيم.

• اما جبران ۱۱ امتياز اختلاف تا صدر كمى سخت است؟
– همه ما مى دانيم كار سختى در پيش داريم اما براى رسيدن به هدفمان بايد سختى ها را تحمل كنيم. با توجه به حساسيت ويژه بالاى جدول و انتهاى جدول مطمئن باشيد حريفان ما هم امتياز از دست مى دهند و هنوز خيلى زود است بخواهيم سپاهان را قهرمان زود هنگام بدانيم

. البته وضعيت اين تيم خيلى خوب است و شانس زيادى براى قهرمانى دارند اما اين بدان معنا نيست كه ما و بقيه تيم ها بخواهيم اميدمان را از دست بدهيم. به اعتقاد من تا پايان نيم فصل دوم اتفاقات زيادى در جدول پيش مى آيد كه اميدوارم به نفع ما باشد.

• در جلسه اى كه با حبيب كاشانى داشتيد به نوعى تيم براى اتحادو همدلى دوباره بسيج شده، در اين مورد صحبتى ندارى؟
– بالاخره در هر خانواده اى ممكن است يكسرى مسائل به وجود بيايد كه درروند آن ايجاد اختلال كند. ما هم يك خانواده ايم و بعضى وقتها مشكلات به وجود مى آيد اما بهتر است اين موضوعات در جمع خانوادگى  بماند و خودمان حل و فصلش كنيم. مشكل خاصى وجود نداشت و ندارد. ما در اين جلسه برخى سوءتفاهمات و مسائل مورد نظر را مطرح كرديم و همقسم شديم با قدرت و انگيزه دوچندان به كارمان ادامه دهيم.

• يك سؤال ويژه؛ مجتبى شيرى چند هفته اى است در تركيب اصلى پرسپوليس جايى ندارد. دوست داريم در اين مورد نظرت را بدانيم.
– من هيچ مشكلى ندارم و با جديت تمرينات را ادامه مى دهم. به هرحال اين مسأله به نظر كادرفنى و سرمربى برمى گردد و من به اين موضوع احترام مى گذارم. طبيعى است كه هيچ فوتباليستى نيمكت نشينى را دوست ندارد. من هم از اين قاعده مستثنى نيستم و دوست دارم مثل بقيه فيكس باشم. براى رسيدن به اين هدفم تلاش مى كنم دوباره جايگاهم را در تركيب اصلى به دست بياورم و تبديل به بازيكن ثابت تيم شوم. اگر در تركيب بودم در زمين تلاش مى كنم كه وظايفم را به نحواحسن اجرا كنم. در غير اين صورت براى موفقيت و پيروزى تيم دعا مى كنم.

•برگرديم به موضوع اصلى  صحبتمان يعنى بازى با پاس. خيلى قاطعانه از پيروزى در اين ديدار صحبت كردى. چقدر به اين مسأله ايمان دارى؟
– وضعيت پاس به نوعى بغرنج است. اين تيم در پله هاى انتهايى جدول ايستاده و براى اينكه در پايان فصل خطر سقوط را احساس نكند تلاش ويژه اى مى كند. براى همين حريف خطرناكى براى ما هستند. البته ما هم به همان اندازه براى آنها خطرناك هستيم. فراموش نكنيد در بازى رفت تا ۱۰ ۱۵، دقيقه آخر بازى با يك گل از حريفمان عقب بوديم اما توانستيم جبران كنيم و ۳ امتياز را به دست آوريم. اين بار نمى گذاريم آنها در آزادى از ما پيش بيفتند و فشار روى تيم ما ايجاد كنند. براى همين فكر مى كنم در عين حال كه اين تيم مى تواند حريف سرسختى براى ما باشد، اگر زود به گل اول برسيم مى توانيم كار آنها را يكسره كنيم و اجازه خودنمايى به حريف ندهيم.

• اگر صحبت خاصى باقى مانده مى شنويم؟
– همه ما همقسم شده ايم تا در اين ديدار پيروز شويم. حضور پرشور هواداران مى تواند ما را براى رسيدن به اين هدف كمك كند. حضور هواداران و سكوهاى پر از پرچم قرمز علاوه بر اينكه قوت قلبى براى ماست باعث ترس و استرس حريف مى شود. اميدوارم در حضور پرتعداد هوادارانمان در استاديوم آزادى شرايطى رقم بخورد كه آنها خوشحال استاديوم را ترك كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)