مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت‌: متاسفانه در فوتبال ايران تمام تيم‌ها به دنبال نتيجه‌گيري هستند.

كريم باقري در گفت‌وگو با پيرامون بازي تيم‌هاي پرسپوليس و پاس اظهار كرد: خوشحالم كه پرسپوليس توانست سه امتياز خانگي اين بازي را كسب كند و از كورس رقابت با ديگر حريفان در ليگ برتر عقب نماند. البته فاصله ما با صدر جدول هنوز زياد است كه بايد سعي كنيم در بازي‌هاي آتي با كسب امتيازات لازم به رده اول مسابقات نزديك‌تر شويم.

وي درباره بازي نه چندان مطلوبي كه دو تيم در اين بازي به نمايش گذاشتند نيز گفت: اكنون در فوتبال ايران چه تيمي خوب بازي مي‌كند كه اين دو تيم بازي كرده باشند. متاسفانه در فوتبال ما تمام تيم‌ها به فكر گرفتن نتيجه هستند و بازي‌ها از كيفيت لازم برخوردار نيست.

وي درباره وضعيت جسماني‌اش نيز خاطرنشان كرد:خدا را شكر شرايطم بهتر شده و پس از مدت‌ها در تركيب تيم قرار گرفتم. سعي مي‌كنم با توصيه پزشكان و مربيان تمريناتم را پيش ببرم تا شرايط بهتري پيدا كنم.

 

باقري همچنين درباره صحنه درگيري‌اي كه در اين بازي بين او و محسن خليلي با سوشا مكاني دروازه‌بان تيم پاس و يكي ديگر از بازيكنان اين تيم پيش آمد، توضيح داد:

مكاني سعي داشت به سرعت بازي را شروع كند و فكر مي‌كنم در اين صحنه اشتباه كرد و حركت نادرستي انجام داد كه البته بايد به حساب جواني‌اش بگذاريم. خدا را شكر آن مشكل هم در ادامه بازي حل شد و بازيكنان از يكديگر دلگيري‌اي نداشتند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)