مرجع خبری پرسپولیس : علی سعیدلو “عجله” داشت تا نشان بدهد که با اسلافش فرق می کند. او عجله داشت که بگوید “من علی آبادی نیستم” و آمده ام تا سازمان جور دیگری باشد.

 

رئیس جدید اگر چه می دانست که به قول قدیمی ها، عجله کار شیطان است اما او برای دفاع از درستی انتخابش چاره ای نداشت جز آنکه به اهالی ورزش درباره تفاوتهایش با مجموعه قبلی اطمینان خاطر بدهد.

 

اقدامات اولیه

برگزاری جلساتی با اصحاب مطبوعات تهدید مدیران به اینکه به جای مصاحبه و جوسازی باید کار کنند و کار تلاش برای بازگرداندن مدیرانی که قربانی سلایق شخصی متولیان سازمان شده اند از جمله اقداماتی بود که نشان می داد سعیدلو برای تغییر آمده است.

 

فروکش

بسیاری منتظر بودند تا دادکان به فدراسیون فوتبال بازگردد و متعاقب آن مربی تواناتری روی صندلی سرمربیگری تیم ملی کشورمان بنشیند. آنچه این احتمال را تقویت می کرد سرپرستی حاج حبیب کاشانی در پرسپولیس بود و چند اتفاق دیگر که در برخی تیمها من جمله فولاد خوزستان به وقوع پیوست. اما آتش “تند” خیلی زود فروکش می کند و این گویی از طبیعت بشر است که برای رهرو ماندن الزاما باید آهسته و پیوسته برود.

بلاتکلیفی

 

روزی که کاشانی را به عنوان سرپرست موقت معرفی کردند بنا بود تا حداکثر قبل از نیم فصل اسامی اعضای هیأت مدیره اعلام شود. همچنین گفته می شد که سازمان پیگیر حل مشکل دوشغله بودن حاج حبیب نیز هست تا از قالب سرپرستی موقت بیرون آید و مدیر عامل شود اما با وجود گذشت چند هفته از نیم فصل دوم تازه قرار است تا اسامی بخشی از هیأت مدیره قرمزها اعلام شود!

هنوز “کاشانی” سرپرست موقت است و ترجیح می دهد تا با تأخیر در تغییر نیمکت فنی تیمش مانع از آن شود تا حواسها پی مدیریت باشگاه را بگیرد. آری با رفتن عباس انصاری فرد اوضاع نه فقط تغییر چندانی نکرده بلکه بلاتکلیفی هم به فهرست مشکلاتی که این تیم دارد اضافه شده است.

 

بازگشت به قبل

نخستین خبر خوشی که رئیس جدید سازمان داد درباره افزایش بودجه ورزش از طریق یک درصد از بودجه های جاری در وزارتخانه ها بود اما چندی پیش حتی این احتمال نیز با اظهارات مجلسی ها به محاق تعطیلی کشانده شد و به همین خاطر هم هست که سعیدلو تهدید کرده اگر مطالبات ورزش وصول نگردد، استعفا می دهد و می رود. (البته در این میان باید به کمک مالی اخیر سازمان به پرسپولیس اشاره کرد) از سوی دیگر مصاحبه های دادکان و اطمینان خاطر کفاشیان از بقایش در فدراسیون نیز گواه آن است که به این زودیها تغییری در این تشکیلات بوجود نخواهد آمد.

 منبع: ایپنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)