مرجع خبری پرسپولیس :  مسئولان باشگاه استیل آذین به دلیل آنکه طفل سه ساله خود را نابود نکنند مانع از پیوستن کریمی به پرسپولیس شدند، با این حال کریمی امروز در آستانه حضور در الاهلی امارات قرار دارد تا هواداران پرسپولیس از خود بپرسند علت مخالفت هدایتی با حضور کریمی در پرسپولیس چه بود؟!

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس و مرد سال 2004 آسیا مذاکرات نهایی خود را با مسئولان الاهلی امارات برای پیوستن به این تیم انجام می دهد. کریمی در اواسط لیگ هشتم هم با پیشنهاد این باشگاه اماراتی مواجه شد اما از آنجایی که آن روزها پرسپولیس به حضورش نیاز مبرمی داشت پاسخ منفی داد. تاریخ حالا به شکل دیگری در حال تکرار است. کریمی به بهانه اثبات شایستگی هایش به عباس انصاری فرد در یک جنگ انگیزشی یک نیم فصل درخشان را در استیل آذین سپری کرد به آن امید که به وصال تیم محبوبش برسد اما مخالفت مسئولان استیل آذین و در راس آن حسین هدایتی جادوگر شماره 8 را مجاب کرد تا این بار به پیشنهاد 800 هزار دلاری اماراتی ها پاسخ مثبت دهد. کریمی طی هفته هایی که از نیم فصل دوم رقابت های لیگ گذشت سایه ای از ستاره بی چون و چرای نیم فصل اول نبود و حال طفل سه ساله مالک متمول آذین، همان سایه کریمی را هم از دست خواهد داد!

 

سوالی که در ذهن اهالی فوتبال شکل می گیرد این است که به واقع هدایتی به چه دلیل مانع از حضور کریمی در پرسپولیس شد؟ مردی که همواره در مصاحبه های گاه و بی گاه خود را عاشق سینه چاک پرسپولیس معرفی می کند و در همه حال از موضع قدرت و البته با استفاده از چاشنی منت سخن می گوید، در حالی مانع از حضور کریمی در تیم محبوبش شد که امروز مخالفتی با پیوستن او به تیم اماراتی ندارد، و شاید پیشنهاد مالی الاهلی آنقدر چرب بوده که به نابودی طفل سه ساله ایشان خواهد ارزید! به واقع اگر پرسپولیس توان مالی الاهلی را داشت، هدایتی با حضور کریمی در این تیم مخالفت می کرد؟ و اگر چنین است صمیمانه از ایشان تقاضا داریم دیگر هرگز خود را یک پرسپولیسی معرفی نکنند…

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)