مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از مدتها ار سوي افشين قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به اردوي تيم ملي دعوت شده و نامش در ميان 25 بازيكن اعزامي به تونمنت قطر ديده مي شود. حيدري در این خصوص می گوید: براي رسيدن به پيراهن تيم ملي تلاش زيادي كردم و حضور در تيم ملي براي همه بازيكنان افتخار محسوب مي شود. وي تصريح كرد: بسيار خوشحالم كه بار ديگر به تيم ملي دعوت شدم و مطمئن بودم افشين  قطبي نتيجه زحماتم را روزي با دعوت من به تيم ملي مي دهد. حيدري افزود: در زمان حضورم در ذوب آهن هميشه به تيم ملي دعوت مي شدم و سال اول ورودم به پرسپوليس هم در تيم ملي بودم اما به مدت دو سال و در زمان مربيگري علي دايي  به تيم ملي دعوت نشدم اما نظر دايي برايم محترم است. اين در حالي است كه پيش از آن و در زمان سرمربيگري امير قلعه نوعي در تيم ملي بودم.
 مدافع تيم پرسپوليس گفت: فصل خوبي را در تيم پرسپوليس داشتم و قطبي نفرات آماده را به اردوي تيم ملي دعوت كرده كه در ميان آنها همه مدافعان موفق در ليگ برتر حضور دارند اما موفقيت تيم ملي مهمترين مساله است و افتخاري براي همه محسوب مي شود.

 وي خاطرنشان كرد: همه بازيكنان براي شركت در تونمنت بين المللي و چهار جانبه قطر عازم اين كشور مي شوند كسي قبل از اعزام خط نمي خورد، اگر بنابر صلاحديد مربي تيم ملي تنها يك دقيقه هم در زمين حضور داشته باشم تمام تلاشم را براي موفقيت و نتيجه گرفتن تيم ملي مي كنم.
 حيدري در مورد مسابقه اين هفته پرسپوليس با صبای قم گفت: مسابقه حساسي با تيم صباي قم در هفته 21 ليگ برتر داريم و دوست دارم قبل از حضور در قطر خوشحالي هواداران پرسپوليس را ببينم، به همين دليل همه تمركزم را براي بازي روز چهارشنبه دوم دي گذاشته ام تا بايك پيروزي خوب بازي را به اتمام برسانم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)