مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافبك پرسپوليس روزهاى بسيار بدى را دراين تيم پشت سر مى گذارد. كرانچار اول او را نيمكت نشين كرد و حالا هم سكونشين شده است اما كلاه كج همچنان به آينده اميدوار است و در تمرينات تلاش مى كند تا به تركيب اصلى برگردد. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– شرايط ما خوب است و مشكلى نداريم. خدا را شكر همه چيز خوب است و تمرين مى كنيم تا با دست پر از قم برگرديم.

• بازى با صباى قم را چگونه مى بينى؟
– كار سختى در قم پيش رو داريم. بدون تعارف بازى خيلى سختى است. چند هفته است كه صبا خوب نتيجه مى گيرد. كادر فنى جديد تفكراتش را در تيم پياده كرده و خوب هم نتيجه گرفته اند. ما هم با نتايجى كه گرفته ايم تا ۳ تيم اول جدول پيش رفته ايم و اميدواريم كه همين روند را ادامه دهيم و بتوانيم رتبه بهترى هم در جدول به دست آوريم.

• خودت براى بازى با صبا چقدر انگيزه دارى؟
– انگيزه هاى زيادى دارم. نمى گويم كه براى جدايى از صبا، آنها مرا اذيت كردند. شايد آنها مشكل داشتند اما من مشكلى ندارم. تمام تلاشم را مى كنم تا ۳ امتياز اين بازى را بگيريم ، البته اگر بازى كنم.

واز نظر بدنى هم آماده ايم. با تفكرات كرانچار كه دانش بالايى دارد، مى توانيم در قم پيروز شويم.

• دليل بازى نكردنت را چه مى دانى؟
– دليلش را سوال كردم اما نمى دانم چرا بازى نمى كنم. دليل بازى نكردنم را حضورى از كرانچار پرسيدم و با او صحبت كردم اما نمى دانم چه اتفاقى افتاد كه روى سكو رفتم.

• فكر مى كنى كرانچار در بازى با صبا به تو بازى مى دهد؟
– الان كه جزو ليست ۲۰ نفره هستم و منتظرم بازى شروع شود ببينم چه مى شود. اگر به من بازى داد كه از جانم مايه مى گذارم و اگر هم بازى نداد، دعا مى كنم كه ۳ امتياز را بگيريم.

• با اين وضعيت شرايط روحى ات چطور است؟
– اگر بخواهم رك بگويم، شرايط روحى ام خوب نيست . من ۸ سال است كه در ليگ بازى مى كنم و تا حالا چنين بلايى سرم نيامده كه بدون دليل بازى نكنم. خودم را آماده كرده ام، حتى اگر بازى نكنم و نابود شوم هم تمريناتم را ادامه مى دهم تا از نظر بدنى آماده باشم.

• پرسپوليس مى تواند با ۳ امتياز از قم برگردد؟
– انشاء الله ؛اميدوار هستم كه دست پربرگرديم . تمرينات تاكتيكى خوبى انجام داده ايم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)