کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس – بخش دوم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به تغییر کادرفنی این تیم گفت: در فوتبال روز دنيا كه به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌شود براي آوردن و بركناري مربيان احتياج به گذشت زمان نيست. در فوتبال دنيا اين مسائل پذيرفته شده است و نياز به مقدمه ندارد.

حبيب كاشاني در نشست مطبوعاتي امروز باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: شايد براي اولين بار است كه چنين مراسم توديع و معارفه‌اي برگزار مي‌شود. در گذشته شاهد بوديم برخي از مربيان شبانه كشور را ترك كرده و از ايران خارج مي‌شوند اما براي اينكه اين فرهنگ باب نشود امروز اين كار را انجام داديم تا ضمن تقدير از زحمات كرانچار در ماه‌هاي گذشته هديه‌اي را از طرف باشگاه به او اهدا كنيم؛ آرزو مي‌كنم هرجا كه كار مي‌كند موفق باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه در گذشته شايعه بركناري كرانچار به گوش مي‌رسيد و آيا از عملكرد وي راضي نبوديد گفت: در فوتبال روز دنيا كه به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌شود براي آوردن و بركناري مربيان احتياج به گذشت زمان نيست. در فوتبال دنيا اين مسائل پذيرفته شده است و نياز به مقدمه ندارد.
كاشاني افزود: پس از بازي با صبا كه با نتيجه مساوي به پايان رسيد تصميم‌ گرفتيم كادر فني ايراني را جايگزين كادر فني فعلي كنيم. به همين منظور در جلسه‌اي با دايي پيشنهاد سرمربيگيري پرسپوليس را با او مطرح كردم كه وي هم قبول زحمت كرده و اين پيشنهاد را پذيرفت. در ادامه پنجشنبه جلسه‌اي 2 ساعته با سعيدلو داشتيم و براي اينكه دايي به ثبات كاري احتياج داشت اين موضوع را با وي مطرح كرديم و در نهايت در جلسه نهايي امروز علي دايي براي كمك به هواداران پرسپوليس اين مسئوليت را پذيرفته و قراردادش را به امضا رساند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: شنبه جلسه‌اي با كرانچار برگزار كردم كه وي ضمن تبريك انتخاب دايي براي وي و آينده پرسپوليس آرزوي موفقيت كرد. اين موضوع باعث شد تا از شخصيت كرانچار تقدير و تشكر كنيم.
وي ادامه داد: كرانچار كار بزرگي در تيم ما انجام داد و با اينكه قبل از آغاز فصل 18 بازيكن از اين تيم جدا شدند و جايگزين‌هايي در حد آنها جذب تيم نشدند، پرسپوليس را در رده سوم جدول تحويل داد. با اين حال احساس كرديم تغييراتي بايد اتفاق بيفتد تا كادر فني جديد ايراني خون تازه‌اي را به رگ‌هاي پرسپوليس تزريق كند.

كاشاني درباره انتخاب اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: اين موضوع در وظايف رئيس مجمع است و چون سعيدلو رئيس مجمع است با تهيه ليستي 15 نفره متشكل از اعضاي سياسي، پيشكسوتان پرسپوليس و تجار و سپردن اين ليست به من از من مشورت خواست و در اين مورد نظرم را اعلام كردم، اما اختيار انتخاب، انتصاب و اعلام آنها به عهده سعيدلو است؛ ضمن اينكه زمان قطعي اين انتخاب را نمي‌دانم.

وي در خصوص غيبت خوردبين گفت: از اين موضع مطلع نيستم. او بايد در اين جلسه شركت مي‌كرد. انتخاب سرپرست با مديرعامل باشگاه است؛ اگر وي نخواهد با كارش در اين تيم ادامه دهد بايد با مراجعه به باشگاه اين موضوع را اعلام كند اما مطمئن باشيد اين موضوع دو طرفه است هم از طرف باشگاه و هم از طرف خوردبين.

كاشاني افزود: در اولين فرصت دليل اين غيبت را از وي مي‌پرسم و اگر قابل قبول بود اعلام مي‌كنم اما من با كسي تعارف ندارم و بدون شك اگر صلاح باشد خوردبين برود فرد بهتري را جايگزين وي مي‌كنيم. قبول مسئوليت در جمهوري اسلامي كاري امدادي است؛ 21 هفته كرانچار تلاش كرد و تيم را سوم كرد و اميدوارم با دايي فصل را به خوبي به پايان برسانيم.
وي ادامه داد: امكان وقوع هر اتفاقي وجود دارد و امكان دارد دايي در آخر فصل جايش را به فرد ديگري بدهد؛ مهم اين است كه وظايفمان را به خوبي انجام بدهيم.

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه چگونه به عنوان سرپرست باشگاه دايي را انتخاب كرديد عنوان كرد: همانطور كه قبلاً هم گفتم با توجه به اينكه دايي براي تصميم‌گيري نياز به ثبات داشت تا برنامه‌ريزي بلند مدتي انجام دهد.كه به همين منظور در جلسه‌اي كه با سعيدلو برگزار كرديم. وي هم از حضور دايي استقبال كرد البته باتوجه به اينكه من هم به وي اعتماد داشتم دايي در جلسه نهايي لطف كرده و تنظيم قرارداد را به من سپرد. شخصيت ممتازي مانند دايي تمام بهترين عناوين را كسب كرده و افتخارات بي بديلي را بدست آورده و معتقدم چيزي كه وي را وادار كرد به پرسپوليس بياييد دوست داشتن هواداران است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)