مرجع خبری پرسپولیس : تعطیلی مسابقات لیگ برتر و سفر تیم ملی به قطر فرصتی را در اختیار مسئولان ورزشگاه آزادی قرار داد تا زمین چمن این ورزشگاه را به شرایط ایده‌آل بازگردانند.

 

رضا موسوی، مسئول فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی در این خصوص گفت: در فاصله تعطیلی مسابقات لیگ برتر اقدام به افزایش اکسیژن و هوادهی به ریشه چمن برای نفوذپذیری بیشتر، تغدیه شیمیایی برای دفع آفات و جلوگیری از بیماری چمن و … کردیم.

وی در ادامه افزود: بر اثر فشردگی مسابقات و فاصله اندکی که بین تعطیلات نیم فصل وجود داشت، نتوانستیم زمین را ترمیم کنیم و اقدامات لازم را برای مرمت آن انجام دهیم. به همین خاطر زمین دچار فشردگی شده بود که هوادهی و افزایش اکسیژن زمین برای رفع این مشکل انجام شد. 

مسئول فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی در ادامه با اشاره به اینکه زمین چمن این ورزشگاه در تاریخ 19 د‌یماه و برای دیدار پرسپولیس – ذوب آهن از هر نظر آماده خواهد بود، افزود: سیستم گرمایشی زمین چمن نیز فعال و برای جلوگیری از نفوذ آب و سرما روی زمین با کاور پوشیده شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: به دلیل فشردگی مسابقات لیگ برتر زمین چمن ورزشگاه نیز در مقاطعی از فصل نیاز به استراحت و تیمار دارد. متاسفانه در فاصله 21 هفته گذشته این فرصت در اختیار ما نبود اما در چند روز گذشته با توجه به شرایط جوی و تعطیلات مسابقات لیگ توانستیم زمین را تقویت کرده و کیفیت آن را ارتقا دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)